Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '20

 
Kategori
Bayramlar
 

Kafama Kavurma Çarptı

Kafama Kavurma Çarptı. Yarın bayram imkânı olanlar Kurban kesecek. Allah kabul etsin. Aslında borçlarım olmasına rağmen bu sene bende kurban kesmeye niyetlendim ama güvendiğim arkadaşlar kredi kartıyla kurban kesme işlemi yapmıyorlar.

Bizim güvendiğimiz kişilerle bu işlemi yapmamız gerekir kesip doğrayıp elimize teslim etmesi gerekir. Neyse inşallah gelecek yıllarda.

Kurbanı kesince bazıları hemen mangal yapar. Benim gibi eskilerde kalanlarsa yağlı kavurmayı yemeyince kurbanda et yedim saymaz.

Neyse yazları bahçede olurduk. Kurban kesince Annem kavurmayı hazırlar çardağın üstüne asardı. Bazen benim kafama kavurma torbası çarpardı. Hey gidi günler hey bizde ağaç kovuğundan çıkmadık Anamız Babamız vardı tüm Rahmetli olan cümle geçmişlerimize Rahmet olsun nur içinde uyusunlar.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..