Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '17

 
Kategori
Şiir
 

Kurtar Beni

Kurtar Beni
 

Hani masmavi gözlerinin ıssız denizlerinde,

Tek yelkenli ben olacaktım?

Hani en korkunç fırtınalarda bile,

Beni koylarında koruyacaktın?

Hani tutkun?

Hani aşkın?

Ne oldu?

 

Nereden çıktı bütün etrafımdaki bu tekneler?

Gemiler,

Şilepler,

Takalar?

Artık,

Beni duymuyorsun bile.

 

Kalbinde esen o fırtınalarda,

Çapam koptu,

Demir atamıyorum.

 

Yelkenlerim parçalandı.

Dümenim kırıldı,

Yoluma gidemiyorum.

 

Üstelik haftalardır da açım,

Susuzum,

Hastayım,

Sensizim.

Ne olur,

Artık duy beni.

Yavaş yavaş batıyorum.

 
Toplam blog
: 54
: 141
Kayıt tarihi
: 17.03.17
 
 

1944 İstanbul doğumluyum. İlk ve ortaokulu Napoli İtalya'da, Lise TED Ankara Maarif Koleji, Yükse..