Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '14

 
Kategori
Mizah
 

Kurtarın beni bu odundan :)

Kurtarın beni bu odundan :)
 

Alıntıdır


Ve genç kadının telefonuna sonunda cevap verirler. 

-Romantikler Yükseliyor Hareketi buyrun? 

+Merhaba Ayşegül ben. 

-Buyrun Ayşegül hanım nasıl yardımcı olabiliriz? 

+Şey ben 14 Şubatla ilgili bir yazınızı okudum ondan sizi aradım. 

-Anladım. Yalnız şimdi size birkaç soru sormam gerekiyor izin var mı? 

+Tabi ki... 

-Kaç yıllık evlisiniz? 

+8 yıl 5 ay 11 gün 

-Yuh. E şey pardon. İkinci sorumuza geçiyorum. Eşiniz size hiç romantiklik yaptı mı? 

+Hatırlamıyorum. Evlilik teklifini saymazsak, pek yok gibi. 

-Doğum gününüzü ya da özel günlerinizi hatırlıyor mu? 

+Hayır. Evlilik yıldönümümüzü de hatırlamıyor. Dün biz ne zaman evlendik dedim. Kendimi bildim bileli dedi. Öyle hissediyormuş. 

-Size hiç şiir yazdı mı? 

+Yok yazmadı yani ama arada kulağıma tuttuğu futbol takımının tezahüratını fısıldıyor. 

-Ohaa! Eşiniz cidden fenaymış. 

+Evet türünün ilk örneği kendisi. 

-Peki hemen diğer soruma geçiyorum. Size hiç hediye alıyor mu? 

+Sadece doğum günümde bir tepsi çiğ köfte yaptırmış ve adımı üzerine soğan salatasıyla yazdırmıştı kendileri 

-Hiç dışarda yemeğe çıkardı mı? 

+Evet çıkardı beraber mangala gittik. 

-Ben daha fazla soruya gerek duymuyorum ve anketi burada sonlandırıyorum. Şimdi Ayşegül hanım açıkçası bugün sizin gibi birçok kadın aradı ama ben sizin açık ara birinci olacağınızdan eminim yani eşiniz gerçekten türünün ilk örneği bir insan. Başka mağdur kadınlarda aradı ama ben böylesini görmedim. 

+Bana yardım edin ne olur! Ay yine 14 şubat geldi adamda tık yok. Gene boş geçecek böyle nedir benim çektiğim yaa :( 

-Biz şimdi Romantikler Yükseliyor Hareketi olarak sizin adınızı boğaz köprüsüne yazdırcaz ve size romantik bir gece sunacağız. 

+Ayy ama yani benimki adımı orada görürse katliam çıkartabilir. 

-Yok çıkartmaz siz hiç merak etmeyin. Eşiniz içinde biz şunu düşündük. Kendisine biz bedava tek kişilik Vahşi Hayvanları Koruma Derneğinin sponsorluğunda hayvanat bahçesi bileti vereceğiz. Orada kendi türlerinden belki canlılarla karşılaşır onun hoşuna gider.

+Süpersiniz gerçekten. Şey kapatmam lazım kocam geliyor. 

-14 Şubatta görüşmek üzere Ayşegül hanım hoşçakalın :)


Emre Erden  



 

 
Toplam blog
: 203
: 322
Kayıt tarihi
: 16.11.13
 
 

1991 İskenderun doğumlu. EMU Mütercim Tercümanlık, Amasya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezun..