Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Kuş bile olamazsın

Kuş bile olamazsın
 

Hani, “Çık gel” desem, en uzak yollardan bana varırdın.

Hani, ben vazgeçilmezindim.

Hani, uğrumda her şeyi göze alırdın..

Senle, yaşamadıklarıma pişmanlık şöyle dursun,

Yaşadıklarıma bin kere lanet olsun.

Tüm değerlerini yitirmişsin artık sen.

Bırak insan olmayı, benim gözümde,

Bir kuş bile olamazsın.

Çünkü;

Kuş olmak için bile, kuşlardan dersler almalısın.

Göç mevsimi, yaralı eşini kanatlarıyla örten,

Yaban Kazı’nın, elemini görmelisin.

Eşi ölen Angut Kuşu’nun; yasını, vefasını bilmelisin.

Ancak ondan sonra;

Bir kuş olarak, onurlu bir yaşam sürdüm,

Onurumla öldüm diyebilirsin.

Saadettin Güven

İstanbul

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..