Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Öyle bir dostum olmalı ki

Öyle bir dostum olmalı ki
 

Öyle bir dostum olmalı ki!

Gözlerim dolup, hıçkırıklar dizilince boğazıma,

Dost dediğim, o zaman elini koymalı omzuma.

Öyle bir dostum olmalı ki!

Ayın geceyi aydınlattığı gibi,

Karanlıkta yol gösterenim,

Uçsuz bucaksız açık denizlerde pusulam,

Kayalıklardan koruyan, deniz fenerim olmalı benim.

Öyle bir dostum olmalı ki!

Zira, hayat her zaman mükemmeli sunmaz insana..

Bazen ağır gelir yaşam;

Dertler kurşun gibi ağır çıkar karşına.

İşte böylesi anlarda; beni arasın, dinlesin, anlasın.

Öyle bir dostum olmalı ki!

Fırtınaya tutulmuş bir sandalı,

Bir limanın kucakladığı gibi,

Sığınacağın en güvenli liman benim desin.

Sarılsın Yüreğimin palamarına,

Bağlasın limanına, bağrına basıp, yaralarımı sarsın,

Beni kucaklasın.

Öyle bir dostum olmalı ki!

Benim dost diyebileceğim, beni benle yaşasın.

Yoksa!

Kurt'tan dost seçen Kuzu,

Tilki'yle yoldaşlık eden Piliç

Olmak istemem...


Saadettin Güven

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..