Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

Küstüm

Küstüm
 

Düşünüyorum da, bana öyle geliyor ki, iktidarın baskısı, blog dünyasına kadar indi. Başbakanımızın tahammülü, giderek azalıyor. Alçak sandalye krizine, tüm medyanın tepki göstermesi, Başbakanımızı oldukça mutlu etmiş ki, medyamız, başbakandan ilk defa aferin aldı.

Hükümeti, Başbakanı, AK partiyi, eleştiriyorsanız, Blog dünyasının manşetine çıkmanız, oldukça zor. Absürb şeyler yazarsanız, manşettesiniz, ABD yi kötüleyin. CIA Türk, yeyi karıştırıyor, IMF bize vız gelir. Dünyadaki terörün sebebi, ABD ve İsraildir, diyin. İşsizlik giderek azalıyor. 200 bin yeni istihdam yaratılacak mavalını anlatın. Araplar, bizi çok seviyor, bizi artık, İngilizlere ve Fransızlara satmayacaklar, uydurmasını yapın, sür manşettesiniz. Sakın ola ki, tek partili, totaliter rejime gidiyoruz, safsatasını yazmayasınız, yok böyle bir şey, yani henüz yok. TSK da aranılan nitelikteki belgeler, henüz bulunmadı. Ama, bulunur elbet.

Bu tesbitleri yaptıktan sonra, ben, artık siyaset ve politika yazmamaya karar verdim. Şıkıdım şeyler bulursam, yazarım. Havaya girer de, romantikleşirsem, şiir yazarım. Böylece, eğlenir giderim. Yaşasın özgürlük. Yaşasın, hür düşünce, hür basın. Yaşasın adalet, yaşasın demokrasi.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..