Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '22

 
Kategori
Deneme
 

Kütlesiz Zaman da

' Her şey de bir şeydir ama/ ben başka bir şeyim...C.YÜCEL '

 

Ben düşünce adamıyım abi; sürekli düşünürüm, diğer taraftan bir düşünceye takılıp da bozuk plağın cızırtıları gibi nakarat yapmam. Kadim tarihim unutkanlığımdan beslenir.

Bana soracak olursan ' Bilim mi Film mi ? Cevabim nettir. İllaki film. Film deyip geçmeyeceksin, düşünsene bir iki saat sabrediyorsun sonuç alıyorsun. Bilim öyle mi ! 

Geçen gün, torun ' Kütlesiz zaman da ' diyecek oldu. Sinirlendim. Çocuk ta korktu. Bağırıyorum ama nasıl bir bağıma. Bu arada ben iyi de bağırırım. Sesimden üstün ses istemem. Ne diyordum :

' dede, sana bir iş bir de ünvan verseler! '

'bayılırım'

'Ne yaparsın, eee maaşında artar, kimbilir belki arabada verirler'

'gel keyfim gel'

'ama ne yaparsın'

'bir kere hiç bir şey yapmam. Niye yapayım ki. İşe girerek zaten yapmışım yapacağımı.Ama zamanı geldiğinde alın terimin karşılığında emekli olurum. Başkalarına da şans tanımak lazım. İşe girsinler diye canımmm.

 

 

'

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 129
: 98
Kayıt tarihi
: 09.09.08
 
 

Trabzon 1958 doğumluyum. Ankarada ikamet ediyorum. Bir kamu kurumunda memur olarak çalışıyorum. Y..