Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kuyruk Uzunsa Arkaya Bak

Hiç kuyrukta beklediniz mi? Bazen çok uzun kuyruklarda saatlerce beklenir. Şimdilerde kuyruklar azaldı ama yine de var. Ya da menfaatinize bazı şeylerin kuyruğuna girersiniz, benim de girdiğim tanzim satış kuyruğu vardı mesela.

Uzun kuyruklarda kuyruğun önüne bakarsanız (bana sıra gelmez, ne zaman sıra gelecek, beklemek de sıkıcı)diye moraliniz bozulur. Ama uzun kuyrukların arkası da uzundur, ileriye değil de arkaya bakarsanız moraliniz o kadar bozulmaz “Ya en geride olsaydım”

Kuyruk beklemek içindir ama kuyrukta sadece bekliyorsanız sıkıcı olur, ben mutlaka bir meşguliyet bulurum.

Yeni bir telefon markası gelmiş geceden kuyruğa girerler, hayalini kurduğunuz telefonun heyecanıyla beklerler. Ya da maç kuyruğu. Kuyruğu severim, minnoşun kuyruğu ya da yağlı kuyruk olursa tabi; maaş kuyruğunda hiç sıkılmazdım mesela.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..