Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Kuytularında

Kuytularında
 

// Ay yürüdü gözlerimden yırtarcasına
Mührümün efsunu sandığım sen haresinden donup, takılı kaldım //
Sen benim, Arafta ölümcül günahım mıydın, devamlı tökezletip, önümdeyken! 
 
 
Hangi bahaneyle ay bacadan savuşup 
Beni yalnızlığıma düşürür
Neden cehennemine koyverir 
Fermanında meczup tutkularım
Caydırmak isterim arzuları 
Söz dinlemez dil üstü sözcüklerim
Sen zalimin önde gideni
Dört kitabın da, gökkuşağı bildiği
Aşkın duru halini infaz edip
Mecnun’un Leyla’sını öldürdün 
Taş duvarlı mahzeninin kuytularında!
 
Ahuzarım geçiyor masalsı yüreğimden 
Sessiz ayaklarıyla iz bırakarak
Tohumunda filizlenmiyor taç yapraklı çiçeklerim
Duyan duymayana söylesin 
Sen beni şahikalarımdan indiren 
Bozkıra bulayan tepe taklak ezeli/m.
Sen zalimin önde gideni
Dört kitabın da, gökkuşağı bildiği
Aşkın duru halini infaz edip
Kerem’in Aslı'sını öldürdün 
Taş duvarlı mahzeninin kuytularında!
 
Hayatın kuyusundan
Kana kana su içmişliği mi
Yaşatacağını sanıyorken
Kaynağıma sekteyi vuracağını bilemedim
Sen zalimin önde gideni
Dört kitabın da, gökkuşağı bildiği
Aşkın duru halini infaz edip
Yusuf’un Züleyha’sını öldürdün 
Taş duvarlı mahzeninin kuytularında!
 
Erdemli yaşamın cömertliğinde 
Kendime fazlasıyla yetip
İmbiğimden safi tevazu süzülüyorken
Lacivert bir gecenin
Yalan çemberi dudağından 
Kurak çağlayanını
Kusturdun alim cehaletinde
Oysa, bana dökülmeni böyle istememiştim ki
Sen zalimin önde gideni
Dört kitabın da, gökkuşağı bildiği 
Aşkın duru halini infaz edip
Ferhat'ın Şirinini öldürdün 
Taş duvarlı mahzeninin kuytularında!
 
 
Vakit dem tutarken
Geçmediğini mi sanıyordun zamanımın
Cimrilik göstererek
Çekil git demeden
Baş belası yeknesaklığınla 
Yosuna küf tutan sazlığımdaki yürek
Sen zalimin önde gideni
Dört kitabın da, gökkuşağı bildiği
Aşkın duru halini infaz edip
Kamberin Arzusunu öldürdün 
Taş duvarlı mahzeninin kuytularında!
 
 
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..