Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '13

 
Kategori
TV Programları
 

Kuzey&Güney... Hayal kırıklığı!

Kuzey&Güney... Hayal kırıklığı!
 

Kuzey&Güney finale çok yaklaştı. Final öncesi iki özel yazı gelecek Kuzey&Güney severler için ama öncesinde araya bir bölüm yorumu almak istedim. Bakalım bu hafta dizimizde neler olmuş neler..

Anlayamadığım nokta şu. Nedense bu senaristler durup durup son bölüme sıkıştırıyorlar her şeyi. Şimdi finale iki bölüm kala başımıza bir de Sümer Tezkan cinayeti çıktı. Biz daha Ferhat cinayetinin esrarını çözememişken, ne alaka yani şimdi. Üstelik Barış kardeşimi de katil ettiler sonunda.. Adamın geçen sezonki karizmasını bu sezon yerle bir ettiler. Yapmadığı kötülük kalmadı. Hepsi yetmezmiş gibi son iki bölüme sığdırılacak bir polisiye olaya da daha gerek var mıydı.. Bence yoktu.. Zira Barış bizi yeterince hayal kırıklığına uğrattı, üzerine tuz biber ekmeye gerek yoktu..

Hal böyle olunca, İki sezondur gözümüzü kırpmadan izlediğimiz Kuzey ile Cemre aşkı da hayallere kaldı.. Ben o kurdukları hayali çok beğendim, Kuzey ile Cemre’nin bu haftaki âşık hallerini de çok beğendim.. Hatta beni bırakın, kameradan izleyen polisleri gördünüz mü. Ağızlarından sular akıyordu ikisinin sarmaş dolaş hallerini görünce. Nasıl sakin, edepli, tertemiz bir aşk sahneleri vardı bu bölümde. Ama.. Bütün bu seyrettiklerimiz sanki kötü bir son olacak izlenimi uyandırdı bende.. Dilerim öyle olmaz ama sanki izleyicinin görmek istediğini gösterdiler bu bölümde, finale ise daha acı bir son hazırladılar.. Kuzey&Güney için ben aslında unutulmaz bir final beliyorum, hayal kırıklığı değil. Umarım ben yanılırım da arkasından şöyle şahane bir final yazısı yazarız..

Hayal kırıklığı dedik ya bu yazı için , Hüsük ve Gülten açısından da büyük hayal kırıklıkları yaşandı değil mi.. Hüsük için geçen sene bir yazı yazmıştım, Gülten ablam ona çok fazlaydı zaten. O daha sıradan kadınların erkeği. Gülten gibi deli dolu, hayat dolu bir kadın ile yapamazdı zaten. Gülten de onunla yapamazdı. Karavancı abimizden yana yaşadığı hayal kırıklığı sebebiyle, ben bakışlarından “aman Allah, kabul edecek Hüsük abiyi” diye korksam da, neyse ki kibarca ve kırmadan reddetti Hüseyin abiyi. Ne yalan söyleyeyim, evlenselerdi büyük bir fiyasko olacaktı. Her şeyi bir kenara bırakın, Zeynep ile Cemre’yi üvey kardeş olarak bile aynı evde düşünemiyorum ben..

Sanırım dizimizin en büyük hayal kırıklığını Aynur Hanım yaşıyor. Sami amcamdan yana kadın her gün ayrı bir şok yaşıyor malum. Daha önce de söylemiştim, Sami amcam değişmez, değişse şaşardım yani. Aynur hanımın da en büyük yanılgısı bu oldu zaten. Evlilik, karşınızdaki insanın değişeceğini düşünmekten çok, onu olduğu gibi kabul etmektir çünkü..

Hadi Aynur hanımı anlıyorum, kadın ne hayal etti, ne buldu karşısında. Üstelik Sami amcamı tanımıyordu, inandı güvendi. Peki Handan hanıma ne demeli..Yahu kadın, sen neyin derdindesin ben anlamadım ki. Kör öldü badem gözlü oldu adeta. Sami amcamı terk edip giderken arkasına bile bakmayan Handan Hanım, işler istediği gibi gitmeyince geldi dükkânın kasasına kuruldu iyi mi? Yaşadığı hayal kırıklığı, şimdi adeta Sami amcanın hayatındaki yerini ispat etme çabasına dönüştü. Ne acı değil mi?

Ebru Hanım’da şok üstüne şok yaşamakta.. Kadın sanırım en büyük hayal kırıklığını oğlundan yana yaşadı. Zaten Sinaner ailesinin evlatlarına bakınca, hayal kurmak yanlış olur ayrı konu.. Barış, annesini çok büyük hayal kırıklığına uğratsa bile, Ebru Hanım yine de oğlunu korumayı ve delilleri yok etmeyi başardı. Bu noktada ben hayal kırıklığına uğradım açıkçası..

Banu ise artık hayal kırıklığına pek uğramaz zira sürekli bir hayal âleminde yaşıyor artık.. Onu da çözemedim gitti zaten.. Bir bakıyorsun aklı başında, cin gibi fikirler üretiyor, beş dakika sonra ağlamaya, delirmeye başlıyor. Nasıl bir hastalıkmış anlamadım gitti. Hastalık ile alay geçmiyorum elbette ama bu hızlı değişken ruh haline ayak uyduramaz oldum artık. Bu arada Bade İşçil evlendi, jenerikte eşinin soy ismi ile gördük ismini. Yürekten tebrik edip, uzun ömürlü ve çok mutlu bir evlilik hayatı dileyelim kendisine..

Peki ya Simay? Simay’ın hayal kırıklıklarından hangi birini anlatsam acaba.. Kuzey’den yana, Ferhat’tan yana, Barış’tan yana, en son da Güney’den yana.. Kızı savurmadık yer bırakmadılar. En son karanlık bir bodrumda eli ayağı bağlı perişan halde sürünürken gördük.. Simay hak etti mi yaşadıklarını acaba... İnsan biraz da kendi hazırlıyor sonunu galiba.. Orada eli ayağı bağlı yatarken, başını duvarlara kapılara vurana kadar, ayağını kapıya denk getirip şöyle iyi bir tekme ataydı iyiydi. Ama Simay bu.. Akıl edemedi elbette.. Allah tan her zamanki gibi Süpermenimiz Kuzey, onu da buldu kurtardı da rahat nefes aldım. Zira büyük ihtimal ile Simay bildiklerini anlatıp olayların birkaç dakikada çözülmesini sağlayıverecek…

Peki ya Güney? Adamın tüm hayal kırıklığı yetmezmiş gibi, bir de tek ayak üstünde kaldı.. Buğra Gülsoy’un gerçekten ayağı kırık olduğu halde, işini aksatmaması da takdire değer doğrusu.. Kendisine acil şifalar dileyerek, Güney’in hırslarının nasıl hayal kırıklıklarına dönüştüğünü izlemek çok keyifli doğrusu. Hoş adam hiç rahat durmuyor ki, nede olsa annesinin oğlu.. Ama Güney’in bir farkı var.. O ortalığı karıştırıp kenardan seyretmeyi seviyor.. Bakalım finalde kaybeden Güney mi olacak, Kuzey mi?

Doğrusunu isterseniz, benim için en büyük hayal kırıklığı da Güney’in kazanması olur diyerek Kuzey Güney yazımızı da burada noktalayalım..

Siyah İnci'den sevgiyle...

www.twitter.com/blackpearl42

 
Toplam blog
: 55
: 2295
Kayıt tarihi
: 02.12.11
 
 

Kendi halinde bir TV izleyicisi ve yorumcusudur Siyah İnci. Tipik bir akrep burcudur.  Büyük çoğu..