Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Liseli kızlar beni öldürecek...

Liseli kızlar beni öldürecek...
 

Her akşam Mithatpaşa sahil yolundan Konak'a yürürüm ben. Spor olsun işte. Her gün biraz daha iyi tanıyorum yüzleri hatta bazıları ile selamlaşıyoruz bile. Ama biri var ki beni dün çok üzdü. Daha doğrusu haline çok üzüldüm. Bu liseli aşıklar bir alem. Bu yaşta nişanlanmakta neymiş?Lise son sınıf öğrencisi, hüngür hüngür ağlıyor. Biraz dertleştik. İşte bu bloğun hikayesi bu daha doğrusu esin kaynağım diyelim.

Şarkılardan neler öğrendik. Aşık olmak yüce duygu. Aşkı hisseden daha yüce olur. Karşındaki söyleyemiyorsa bırak onu, sen söyle sevdiğini. Bu seni küçültmez, büyütür.

Gerçekten öylemidir?

Gerçek hayatta bu asla ama asla öyle değildir. Hadi arayın bakalım sizi terk eden sevgilinizi. Eee çok özlediniz, âşıksınız ya, hadi arayın da görün neler oluyor.

İhtimal 1
- Çok bir şey söylemeyeceğim sadece ben seni çok özledim demek istemiştim
- Ya kardeşim bitti diyorum anlasana bitttiiiiiiiiii.

Dannn diye kapanır telefon yüzünüze. Ne oldu çok seviyordun ya, aşık adam; ulu adamdı. Değilmiş değil mi?

İhtimal 2
- Çok bir şey söylemeyeceğim ben ben… dıt dıttttt. Telefon yüzünüze kapanır.

İhtimal 3
- Çok bir şey söylemeyeceğim ben sadece seni-
- Bak Asuman – Kamil ( kimse artık) hayatımda başka biri var. Lütfen kalbini kırmak istemiyorum. Lütfen
- Ama ben seni..
- Lütfen, gerçekten kapatıyorum şimdi, tamam mı? Üzülme...hadi canım…

“Ya ne çabuk buldu birini anlamıyorum, daha yattığım yer soğumadan” diye düşünürken, bakakalırsınız arkasından.

Eee hal böyle iken ne yapacaksınız peki?

Gidenin arkasından ağlamak olmayacak. Belki çok ağır gelecek günler ama bittiğini kabul edip, yolunuza güçlü şekilde devam edeceksiniz.

“Eee şarkılar ve filmler öyle demiyor ama”

Onlar demezler. Şarkılar da bu yüzden yazılmazlar mı zaten. Onlarda zamanında söyleyememiştir senin gibi, bir yolunu bulup beste yapmıştır, filmini çekmiştir. Bu şarkılar da bitmez filmler de.

“Eee hayatta bir film değil mi ama ?”

Değil canım, değilll…


Blog Not: Bu liseli kızlar beni öldürecek.

 
Toplam blog
: 139
: 3267
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..