Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Ve ayrıldık, ne varsa sildim herşeyi....

"Ve ayrıldık ne varsa sildim herşeyi; o kadar özgür, bir o kadar da yanlız kaldım. Unuturum zannettim unuttukça yarım kaldım" diyor Candan ERÇETİN; aslında ayrılığı, ayrılmayı ne kadar istediğini anlatmış.

Birisinin olması hayatımızda ona bağımlı olmayı mı gerektir ya da birine aşık olmak herşeyimizle onun olduğumuz anlamına mı gelir? Onun istediği gibi giyinmek ya da hoşuna gittiği için giyinmek, o istediği için sevdiğimiz şeylerden vazgeçmek o kırılmasın diye aslında kendimizden vazgeçmek tamamen başka bir insana yansıtmak kendimizi olmadığımız daha önce hiç tanışmadığımız aslında hiç olmayacağımız insan olmak mıdır? Aşk denen olgu... Sonra o gider, gitmesini hiç istemeyiz ama gider. Ve biz bocalarız bir süre onun için yarattığımız kişi ve kendimiz arasında kalırız.

Ama o kişi olmak bize onu hatırlatır ve o kişiye her aynadan baktığında hep o gelir aklına. Sonra bir gün yavaş yavaş değişmeye kara verisin ama hala karasızsındır. Ondan kalan tek anı kendindir. Aslında tanımadığın kendin.

Sonra bir gün herşeyi bitirisin onu aklından silmek istersin. Buna önce kendinden başlamak istersin. Ve eski sen olursun. Ona ve hayata inat. Belki ifadeni değiştirirsin, belki yürüyüşünü, belki kıyafetlerini ve değişim başlamıştır artık. Artık onunla ilgili hiç bir şey ilgilendirmiyordur seni; ne yaparsa yapsın bana uzak allaha yakın olsun dersin. Ama hep içten içe merak edersin -Acaba şu anda ne yapıyor; beni hiç düşünüyor mu, hiç hatırlıyor mu acaba o da ağlıyor mu benim gibi...

Ve daha uzayıp gider bu sorular. Baktığın her yerde onu görür olursun; normal, çünkü aşık olduğun kişi artık yok, senin sevdiğin kişi yok, artık haklı olduğunu hissettiren şarkılar dinlemeye başlarsın; sonra bize bunu yaptıran o insan mıdır? Yoksa o duygu mu?...

Arada bir de alıp başımızı gidesimiz gelir hiç bilmediğimiz ve bizi kimsenin bulamayacağı bir yere, öyle bir yer olmadığını bile bile gitmek gelir içimizden.

Ama biz bizimle, düşüncelerimizle, beynimizle oraya gittikten sonra ne anlamı kalır gitmenin, gitmelerin?.... Bizi biz yapan, kaçmak istediğimiz şeyleri de yanımıza aldıktan sonra sonra ben ne çok hata yapmışım meğer demek mi hayat?..

SİZ BÖYLE KAÇ HAYAT YAŞIYORSUNUZ?

 
Toplam blog
: 8
: 1051
Kayıt tarihi
: 30.05.07
 
 

1983 İstanbul doğumluyum. Aslında kendim hakında anlatacağım fazla bişey yok. Yaşamamın kendi hayatı..