Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Listeler askıya çıkmış

Listeler askıya çıkmış. Maalesef görmeyenler tek başına oy kullanamıyor. Bir iki seçimde şablon ile oy verdik gerçekten hoş bir tecrübeydi. Bu sorunun çözülmesi gerekiyor. Gelelim konumuza. Ben İzmir kent konseyi ana yürütme kurulu ve engelli meclisi yürütme kurulu üyesi olarak görev yaptım. Görevde olduğumuz dönemlerde taslaklar ve alınan kararlar Elektronik olarakta E-Postamıza geliyordu. Ama zarfla oy kullanmada yine birinin yardımıyla oy kullanıyoruz.

 

Neyse yakın zamanda engelli meclisi ve kent konseyi yani İzmir kent konseyinin seçimli genel kurulları var. Arkadaşlarımız listeleri askıya çıkarmışlar oradan isminizi kontrol ediyorsunuz ve itiraz edecekseniz ediyorsunuz.

 

Bu olay bana Fakültede yaşadığım bir anıyı hatırlattı. Panoya yazmışlar Salih Arıkan öğrenci işlerine geliniz yahu bir öğrenciye söylese çıkıp geliriz bizde gidince itirazlarımızı söyledik. Şimdi ben ne yapacağım yine başkasının yardımıyla bu işi çözeceğim.

 

Yahu madem listeleri askıya çıkardınız site üzerinden çıkarında bizde ismimizi görelim güler misin ağlar mısın ya ben birini göndereceğim yâda sesli uyarı sistemlerinin çalışmadığı Belediye otobüsüne binerek işgal edilmiş yaya kaldırımlarını aşındırarak kendim gideceğim neyse bende adayım ilk propagandamı ’da yapmış olayım.

 

İzmir kent konseyinin delegesiyim her zaman faaliyet ve etkinliklerine katılmaya çalışacağım bu kente dair sorunların çözümünde Türkiye beyazay derneği İzmir şubesi olarak bizde müdahiliz bu arada engelli meclisinde ismini kontrol etmeye gidecek olan varsa benim ismime de lütfen bakıversinler ne kadar gülünç değil mi saygılarımla.Salih ARIKAN,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..