Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Liyâkât

Mehdilik konusunu bir kaç defa yazdım. Maalesef, tekrar yazma ihtiyacı hissettim. Ülkemizin en üst yönetiminde, danışman konumunda bulunmakta olan şahsiyetlerin hâlen Mehdiyi beklediklerini ve savunma kadrolarımızı bu anlayış üzere dizayn etmeye çalıştıklarına yönelik açıklamalarını duyduğumda açıkcası çok üzüldüm.

 

Hiç uzatmayacağım;

1) Mehdi isimli, unvanlı bir süpermen yoktur. Olmayacaktır.

2) Mehdi : Hâdi cc esmasının tecellisidir.

3) Mehdi : HidâYet. Işık. Aydınlık. Aydın. Aydın kişi. Aydınlatan kişi. Rehber. Klavuz. Öğretmen. Eğitmen.

4) Had. Sınır. Ölçü. Usul. Erkan. Adap. 

Had bilen. Had bildiren.

 

MEHDİ = Aydın İnsan.

 

Güzel âhlâklı, Faydalı tüm insanlar birer Mehdidirler.

Mehdilik bir niteliktir. Donanımdır. Yetidir. Yetenektir. Kişilik evresidir. Liyakattir.

Lütfen, özellikle yetkili ve sorumlu makamlarda bulunan şahsiyetlerimiz, her biriniz MEHDİLİK YETİSİ ile donanınız. Çizgi filim karakterleri gibi hayali kurtarıcılardan medet beklemeyiniz.

" Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur."

 

Saygı, Sevgi ve Selâmlarımla.

 

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..