Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '13

 
Kategori
Kitap
 

Lizbon'a Gece Treni - Pascal Mercıer

Lizbon'a Gece Treni - Pascal Mercıer
 

Nereye yolculuk?..


Gregorius o kadını o köprünün tam ortasında görünce...

Lizbon'a gidiyorum. Gece. Trendeyim. Prado'yu bulacağım. Prado'da beni. Seni. Dünyayı. Dünyamı. Prado ile....

Lizbon'a geldim. Lizbon'da yaşadım. Prado sayesinde çok insan tanıdım. Bir ara sanki Prado oldum. Okurken, sorarken, ararken, o anda mı, yoksa, sonrasında....

Temiz bir kitaptı. Temiz okudum. Temiz bir adamdı Gregorius. Prado, o hepimizden temizdi. Temizledi.

Madem gittin Gregorius, asla dönmemelisin, döndüğün anda...

Prado, seni bildim, bildim de ne oldu, satrançta yenildim. Dikkat ettin mi, yenildikçe başa dönüyor insan.

Irmağın yönü değişmez, değişse de değişmez!

1. Not: Düşünsene, yaşın gelmiş bilmem kaça.... ve yanlış yaşadığını görüyorsun; tümden hata!

2 Not:

Sadakat ve

sevgi üzerine

konuşuyoruz;

ohhh ölüm

üzerine;

dost,

yalan da

olsa,

yalan da

olsan.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..