Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '10

 
Kategori
Güncel
 

LoLoLo

LoLoLo
 

Blogda gülümseyerek takip ettiğim bir kitle var...

- X parti asla oy alamaz

- X partiye oy verenler X kimselerdir

- Seçim olsa sandıktan X parti çıkar

- X partinin oy kaybetme nedeni X lerdir

- X partiye oy verenler faşisttir

- X partiye oy verenler komünisttir

- X partiye oy verenler dincidir

Bloglarda bir başka zihniyet ise;

- X kişi siyaset gibi ciddi konulara hiç girmiyor. Hep lo lo lo yapıyor

Aklıma gelmişken, o şarkı da ne güzeldi. Günün anlam ve ehemmiyetine pek de güzel uydu şimdi...

İşte size, Lo lo lo

yüzüme bak içim ısınsın
gönlünü al bana tasınsın
kaderimiz ortak yazılsın
ben senin kalbinden
hiç bir yere gitmem
öl desen ölemem amma
git desen gidemem

banada lo lo lo yaparsin artık
afrandan tafrandan geçilmez ne yazık
kapının önüne koyarsa yandık
sanada birşey sorulmaz artık

sonra.. honor de balzac vadideki zambak
bu çok uzun bir hikaye
kaldır başını bak
acı nedir bilmen lazım
gözyaşı dökmen lazım
buna göğüs germen lazım
anılarım acılarım

umutlarım hayallerim
birşeyimi ellettirmem
kimseye laf ettirmem
mümkün degil kirlettirmem
heralde yani

safi keder oldum safi...gözyaşımız somurtur abi
düşündüğü söyliyim bari
ayrı gayrı olmaz
anladın mı sanki
sen git yat uyu bari
aşkım her dem baki

Ya işte böyle... Sildiğim bloglarıma bakıyordum, bunu buldum. Neden sildiysem sanki...

:) İyi bayramlar...,

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..