Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '14

 
Kategori
Futbol
 

Los Galacticos

Aslında tam da beklediğim gibi bir maçtı ve neden olduğunu bilmiyorum ama Real’in kazanacağını adım gibi biliyordum. Belki de Copa del Rey zaferinden sonra Ronaldo’nun da katılmasıyla daha da sıkı bir Real izleyeceğimizi düşünüyordum. Maç Bayern’in istediği gibi başladı şüphesiz, izlerken ben bunaldım tüm dönen topların kırmızılarda kalmasından. Aslında Bayern’den beklediğim bu değildi ben biraz daha ikinci yarıdaki gibi bir oyun bekliyordum ama Guardiola farklı bir seçim yaparak abluka altına almayı seçmiş. Yine de henüz daha pozisyonu dahi olmayan Madrid golü atınca hiç şaşırmadım kontra atak ben geliyorum dedi ve top ağlarla buluştu. Beni şaşırtan şey ise Bayern’in reaksiyon vermede etkisiz kalması oldu. Hatta beklenen ve her zaman yaptıkları vuruşları yapabilselerdi, Ronaldo ve arkadaşları ilk yarıyı güle oynaya 3-0 önde kapatabilirdi. Bayern açısından bakınca tam bir hezimet olurdu %60 -70 topla oynayıp böyle farklı geride olmak.

İkinci yarıda da yine hop oturup hop kalkmasak da her an gol tehdidi olduğu için ve bu denli fazla sayıda gol silahı olan bir maçtan beklediğim heyecanı yakaladım. Çaprazdan tehlikeli şutlar çeken ev sahibi takımın atak bulmasında Boateng ve Dante ikilisinin bireysel hataları da şüphesiz büyük rol oynadı. Alman temsilcisi ise topu Robben’e atıp hadi hokus pokus yap da gol atalım der gibi her atakta ondan medet umarak ceza sahasına yüklendi. Bu taktik Bundesliga için doğru olabilir, Mandzukic’in pek çok pozisyonda etkisiz kalması ise şampiyonlar ligi yarı finalinde Real Madrid gibi bir rakip karşısında doğru taktik olmadığını gösterdi bence .

İkinci maçın Almanya’da olacak olması Bayern adına avantaj da olsa ben 2 golün tur atlamaları için yeterli olacağını düşünmüyorum. Real Madrid zeki bir karşı taktik hazırlarsa bugün olduğu gibi ikinci maçta da pek çok net pozisyon bulacaktır ve bugünkü gibi cömertçe harcamazsa tur ve final bileti İspanya’ya gelir, 90 dakika ekran başından ayrılamayacağımızı düşündüğüm bir maç bizi bekliyor olacak.

Pazar günü Liverpool-Chelsea maçını iple çekiyorum ve ev sahibinin kazanmasını sırf Gerrard’ın şampiyon olup o kupayı kaldırdığını görebilmek için bile çok istiyorum. Cuma günü ise kendi takımım Bursaspor’un Ankara’da Gençlerbirliği deplasmanı var, yine bol keyifli bir haftasonu beni bekliyor. Şans desteklediklerimizin yanında olsun !  

 
Toplam blog
: 13
: 636
Kayıt tarihi
: 23.07.10
 
 

 Boğaziçi Üniversitesinde öğrenciyim. Futbol benim için bir tutku, amatörce şiir denemelerim var ..