Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Loş ve serin ormanlarda yürüyüş yapmıyorum belki ama elimdekilerde fena değil !!!

Loş ve serin ormanlarda yürüyüş yapmıyorum belki ama elimdekilerde fena değil !!!
 

Çok sıcak ...
Sıcaklar bir yana ; benimkiler ciddi uzun bir tatili benim canım loş, ormanlı ve yağmurlu bölgelerimde yapıyorlar bana nispet yapar gibi. Bana düşen Homelink ile ilgili yazıları okuyup burnumu çekmek oluyor genellikle.

Bu ara yoğunuz (hoş hangi ara olmadık ki)
Uçakların ardı arkası kesilmiyor. Ben hala vampirlerden yana dertli olmakla bereber bu ara aptal bir sırıtışla geziyorum ortalarda. Nedenine gelince;
Malum çalışma saatleri uzun, uçak çok, güneş kavurucu ve ben (ormanda yürüyüş yapanlara inat) cayır cayır güneşin altında genellikle aç ve koşar adım çalışıyorum. Kalori sorunu yok, zaten yemediğin içinde eritmek kolay dolayısıylan ciddi bir kilo kaybına uğramış durumdayım. Bu arada görünen bölgelerim hoş bir melezlik kıvamına geldi.

Brifing yaptığım Rus pilotlarıma oldukça egzotik görünüyor olmalıyım ki ne zaman uçaklarına çıksam bu ara belli bir diyalog gelişiyor hiç şaşmadan;
Kokpite giriyorum yüzümde sırıtışımla;
Hoşgeldiniz diyorum, adamlar gülümseyip elimi öpüyor (!)
İlk şokumun ardından Geliş saatlerini soruyorum.
Cevap "evlimiyim bekarmıyım"
Salak saf dumurluğumda geveliyorum birşeyler.
Ardından gelen soru "Niye bekarım"
Haydaaaaa
Ne biliyim niye!!!! Bu noktada isyan ediyorum ve heyecenla "Kimse beni beğenmiyor ondandır" diyorum.
Hihhh cevap daha da komik telefon isteniyor, ardından ekipteki herkesin bekar olduğunun altı çiziliyor....
Sanırım bir gün bir uçakta kazara Rus ellerine gelin gidicem!!!!
Sevgili şeflerime durumumun vehametini ve beni sık sık gönderdikleri Rus uçaklarında kontrol etmeleri gerektiğini vurguladığımda ise cevap daha da hazin " Sen kal belki bekar kız arkadaşları vardır!!!"
OFFFF OFFFFFF
Kimse beni sevmiyor mu?????????
Bu kadar mı bıktınız benden!!!!
Yazık bana ...
Ama bu ara keyfim yerinde...
Sıcağa rağmen ve de Rus pilotlara....
Yok ya yerli malı sanırım en iyisi hafif de soluk benizli olursa offf offff
Ne diyordum bu ara çok sıcak......
Neyse ağustosa geldik ve soğuk memleketlerde tatil yapanlara inat...
Boşverin gerisi bende kalsın :))))))))))))))))

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..