Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '07

 
Kategori
Blog
 

M.Blog'daki okur ve yazar hanımların önemi

M.Blog'daki okur ve yazar hanımların önemi
 

Hanımların dilinden anlamak lazım. "Hayır dersem belki demek, belki dersem evet anla" tekerlemesi eski bir şarkının sözleri de olsa, anlayana çok şey ifade eder!

Kulak verin beyler! Tecrübe konuşuyor burada!

Tamam. Onlar “yeryüzü tanrıçalarıdır”, itirazımız yok! Ağızları iyi laf yapar. Sadece ağızları mı? Beden dillerini de konuştururlar. Özellikle de kaşlarına dikkat etmek lazım.

O kaşlar var ya o kaşlar… Hele bir kalkmaya görsün… Neler anlatırlar neler. Anlayana tabii!

“Şşşşşt! Şimdi olmaz” diyorsa bir kadın… Aptal âşıklar gibi küsmeyin hemen. Onlar, “Şşşşt, burada olmaz “ da derler. Verilmek istenen ince mesajı algılamak gerekir.

Size söylüyorum beyler… Anladınız değil mi?

* * *

Akıllı kadınlar asla “Ben güzelim” demez… “Benimki de pek kıskanç ayol” derler. Hemcinsleri yemez bu çok bilinen numarayı ama biz zekâ küpü erkekler hemen balıklama atlarız bu yeme. “Biz” derken kendimi işin içine katmıyorum tabii. Ne de olsa bende tecrübe var.

“Benimki de pek kıskanç birader” diye hayıflanan hemcinslerimin suratına her zaman acıyarak bakmışımdır ve “Ah benim salak oğlum” demişimdir. Kadın kadını kıskanır; çantasını, fistanını, saçını, endamını, kahkahasını kıskanır ama asla erkeği kıskanmaz.

Bakın şimdi… İki sene süren ilişki kopma noktasına gelmiş. Ayrılık kaçınılmaz. Mualla sağ kaşını kaldırarak öldürücü darbeyi vuruyor:

“Ben sana zaten hiç ümit vermemiştim Şakir”…

Şakir’in hemen alt dudağı düşüyor tabii. “Yahu bu hatun iki senedir bana ne veriyordu?” diye arpacı kumrusu gibi düşünüyor.

Bilmiyor ki bu manalı sözü her kadın hayatında bir kez olsun söylemek ister…

Ah bu erkekler ah! Anlamıyorlar işte.

***

Dedik ya, hanımların ağzı iyi laf yapar diye. Erkekler hem tatlı tatlı kaşırlar, hem de “ Napçez len biz bu göbekle” diye hayıflanırlar ama hanımlar öyle mi ya? “Beni beğenen beğenmiş ayol” diyerek ne kısırlarından vazgeçerler ne de makarnalarından. “Yemekte salça, kadında kalça” söylemleri hemen devreye sokulur. Balıketi dendi mi 60 kilodan başlar, 120 kiloya kadar gider. Sonuçta hamsi de balıktır torik de! Zeki kadınlar bunun bilincindedir. Laf aramızda erkekler de çok severler balığı.

***

Gelelim sadede… Niye bu kadar övdük yeryüzü tanrıçalarını? Size soruyorum beyler, niye bu kadar övdük? Bizim de bir bildiğimiz var tabii. Geçen gün “raporlarıma” bir göz atayım dedim. İstatistikler yalan söylemez. Bu satırların fakir yazarını yüzde yetmiş beş (75) oranında hanımlar okuyor(Nedendir bilmem). Gelen yorumların ise yüzde sekseni(80) yeryüzü tanrıçalarına ait!

Elinizi vicdanınıza koyun da söyleyin şimdi. Ben hanımları övmeyeyim de ne yapayım? “Tıktık” oranları düştü… Yorumlar ateş pahası… Önümüz kış! Ne kömür aldık ne odun. Aç kalacak halimiz yok ya.

Uzun lafın kısası: Bir kadın dünyaya bedeldir!

Hanımlara hediye şarkı (içimden geldi):

Hayal deryasına ben bazı bazı

Dalmasam bir türlü, dalsam bir türlü

Derdime aşina olan bu sazı

Çalmasam bir türlü, çalsam bir türlü. Selahattin Pınar.

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..