Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '22

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Mac-Cheese Nedir

Makarna aşıkları buraya! Zili an itibariyle çalıyorum, herkes toplansın. Gerçek bir makarna seven bilir ki, bu farklı bir duygu.  Yani nasıl anlatsam, nasıl yazsam? Sadece doymak için yediğin bir yemek değildir o. “Bak özge, sabah peynirlisini yerim, öğlen domateslisini, akşam da kıymalısını ya da yoğurtlusunu. Hiç bıkmam, hiç. “böyle bir tayfa var ben biliyorum. Sevenler evet evet evet diye okurken, normal bulan tüketiciler yazıyı surat ifadesiz okuyor bence. Böyle genel konuşup gülüp eğleniyoruz da, zamanında makarnaları bilimsel olarak incelediğimizde de başka bir dünyaya açılmıştım. Tekstürü, kırılganlığı, rengi… her şeyiyle farklı.  Yani bir yazsam yine bu sayfa uzar gider, gelelim beni bu hafta heyecanlandıran makarna haberine!

Aa bir baktım ki, “Gülümseten Peynirli Makarna” üretimi gerçekleşmiş. İçimden dedim: “Gülümseten mi?” makarna zaten beni gülümsetebiliyor. Ekstra nasıl olabilir bu? Şöyle ki, çabuk ürün başlığı altında üretilmiş. Yani zamanımız kısıtlı olduğunda hemen makarna yiyebiliyoruz. “Mac-Cheese” üretimi ülkemizde yeni yeni duyulmaya başlandı.Macaroni- Cheese kelimelerinin kısaltmasıyla karşımıza çıkan bu yemek, yurt dışında sıklıkla tüketiliyor. Türkiye’de üretimi gerçekleşen bu ürünün içerisinde makarna ve toz peynir karışımı bulunuyor. Makarnayı kısa süreli haşladıktan sonra süt, tereyağı ve karışımı bir araya getirip makarnaya eklemeniz yeterli. Mac-Cheese hazır…  212 gramlık paketlerde karşımıza çıkan bu ürün makarnayı peynirli sevenler için mutluluk verici.

Canım okurlar, şu sıralar en gözde makarna üretimini size yazdım. Gördüğünüzde, duyduğunuzda “ Ay o neymiş hiç duymadım? “tepkisi yerine “ Biliyorum, geçen gün özge yazmıştı şöyle şöyle bir şeymiş.” cümlesini kurabilir, sevdiklerinizle bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz. Biliyorsunuz ki bu beni mutlu eder. Her zaman sektörü takip etmeniz ve bir makarnaya bile sizi mutlu etmesine izin vermeniz dileğiyle…

Sağlıkla Kalın!

Not: “ Benim canım uyurken bile çekiyor, beni hiç sormayın.”

Gıda Yüksek Mühendisi

Nermin Özge Çağlar

 

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..