Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '08

 
Kategori
Dostluk
 

Madamex

Madamex
 

23.02.2007 tarihinde ilk yazısını “İnsan Manzaraları” blog yazısında tanıdım “Madamex’i ”

Aşk temalı “Veda” adlı bloğunun aşağıdaki dörtlüğünü, kendisi için yazmış gibiydi.

“Ne bir gün eksik,
Ne bir gün fazla...
Zaman bu zaman şimdi,
Saat, tam gitme vakti.”

Madamex ile diğer bir blog’ da tanışmıştık. Birlikte milliyet blog’ a geldik.

Ölümüne herkes gibi, hala inanamıyorum. Bir şeyler olmalı gibi geliyor bana. Sanki, bir blogla “size şaka yapmıştım” diyerek aramıza dönecek gibi...

Sanki başımdan aşağıya kaynar sular dökülüyor. Ne çabuk bırakıp gittin Madamex. Hiç kimse inanamıyor. Hiç kimse inanmayacak. Ve sen günün birinde tekrar bir blogla döneceksin gibi…

En çok sevdiğin şarkıydı (Ayşegül Aldinç) “Sorma” ...

Ben sana bunun bir şaka olup olmadığını sormuyorum madamex. Çünkü şaka olmadığını biliyorum.

O böyle şakalar yapmaz. O bu durumunu bizden bile gizleyen bir Asilx’ti. İnanmayan yazılarına baksın.

“Bana biri kendini anlat dese, susar kalırım. Her konuda çılgın bir istekle konuşan ben, işte o anda dut yemiş bülbüle dönerim. Nasıl anlatır ki bir insan kendini? Biraz uğraşayım, bakalım başarabilecek miyim:))” Madamex

İyi bir arkadaşın iyi bir dostun arkasından ne yazılabilir ki? Seni anlatmak kolay mı sanıyorsun.

Hüzündür gülün adı. ( Madamex’in çok sevdiği bir arkadaşının vefatı üzerine yazdığı yazı.)

“Hüzündür bazan günün adı..Alabildiğine hüzün... Ne gözlerinize söz geçirebilirsiniz, ne yüreğinize.. Acınız yaş olup akarken yanağınızdan... yüreğiniz dindirilsin acısı ister...Bir yerlere sığamaz, alıp başınızı gitmek istersiniz çok uzaklara..
İşte bugün bu duygular içindeyim.. Çok Sevdiğim bir arkadaşımı kaybetmenin acısını yaşıyorum.. Şaşkınım. Bir yanım kabul edemezken...diğer yanım gerçek olduğunu biliyor..
Önce "Hayır" dedim.. "Olamaz, bir yanlışlık olmalı..Daha iki gün önce beraberdik. " Sanki kısa süre önce beraber oluşumuz ecele engel olabilirmiş gibi. Ama mantıklı düşünmek..düşünebilmek ne mümkün. Biri yalan olduğunu, yanlış duyduğumu söylese.. O kadar kandırılmaya hazır ve çaresizim ki..
Gözümün önünde hep o güzel, mahzun yüzü var.. Nereye baksam orada..”

23.02.2007 Madamex


Şimdi melekler gibi gökyüzünden bizlere bakıyorsun biliyorum.

Son isteğinmiş blogun devam etmesi.

Ölümsüz bir istek bu madamex.

Sana yakışır bir veda isteği.

Vefat yazına gelen yorumları okuyorsun değimli? Arkadaşların, dostların ne çok sevenin var…

Aynı resmindeki gizemi koruyarak, yere bakan resmini hani, bizleri üzdüğünü düşünüyorsun sanki. Yüzündeki o mahcup ifadeyle…

Son isteğinmiş blogunun devam etmesi

“Bu ölümsüz bir istek Madamex”

“Ne bir gün eksik,
Ne bir gün fazla...
Zaman bu zaman şimdi,
Saat, tam gitme vakti.”
Asilx

Hoşçakal.. Milliyet blog seni unutmayacak. Ve hep burada olacaksın.

 
Toplam blog
: 144
: 899
Kayıt tarihi
: 06.02.07
 
 

Gazete ve kitaplara hep tersten göz atar, daha sonra okumaya başlarım. Bu özelliğim devrik cümlel..