Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '08

 
Kategori
Dostluk
 

MB toplantıları, "ilaç gibi"

MB toplantıları, "ilaç gibi"
 

MB toplantılarının, doğal sonucu...


Aman kızım fazla gülme...iyi gelmez.

Bu sözler öyle yer etmiş ki beynime ve de öyle inanmışım ki biraz gülünce hep korkarım.Sanki arkasından ağlayacak bir olay olur endişesi sarar sarmalar beni.

Küçük yaşlarda hemen hemen her evden gelir bu veya buna benzer uyarılar. Belki o an için gerekli bir uyarı olabilir ama hayatın içinde devamlı onu uygulamaya itebiliyor insanları.Hiç düşünülmeden sarfedilen bu sözler, yersiz korkulara ve yerleşmiş davranış şekillerine dönüşebiliyor.

Halbuki ne güzeldir kahkahalarla gülmek...Bence çok gülmenin bir tek olumsuz yanı var o da mimik kırışıklıklarına neden olması:)) Bu yazıyı yazarken geçmişten bir anı geldi gözlerimin önüne...Komşumuz Seval abla gülerken göz kenarlarını gerdirirdi. Bir gün merak edip sormuştum, o da fazla kırışmasın diye yapıyorum demişti.

Gülmenin insan sağlığı açısından ne kadar faydalı olduğu herkesçe biliniyor. Ne o öyle yüzüne donuk bir maske takmış gibi dolaşmak? Hem güler yüzlü insanlar toplum içinde çok sevilen insanlardır. Kimse durup dururken elbette gülmez,sebep buldu mu insan bol bol gülüp stresini boşaltmalı. Gülmek mutluluk belirtisidir aynı zamanda. Dikkat edin mutlu insanların yüzünde devamlı ufacık da olsa bir gülümseme vardır. İnsana moral verirler ve içlerindeki ışıltıyı çevrelerine yayarlar.

8 Haziran Büyükada buluşmasında attığım kahkahalar, sanırım bir senelik kadar oldu. Son senelerde inanın hiç bu kadar gülmemiştim.Eve döndüğümde hala dudaklarımın kenarlarında bir tebessüm vardı ve bir kaç gün devam etti diyebilirim. İçim aydınlandı,ruhum rahatladı...tüm stresim uçtu gitti, kayboldu. Üstelik benim yaşadığım güzel saatler, diğerlerine göre yarısıydı. Cumartesiden katılabilseydim keşke diye hayıflanmadan edemiyorum doğrusu.

Efendim sıkıntısı olana,hasta olana, bilimum değişik problemleri olanlara...bu MB toplantılarına katılmalarını şiddetle öneriyorum. Vallahi ilaç gibi...en az 3 ay yeterli olacak enerji ve mutluluğu depolayabilirsiniz.

Sevgili dostlar ne güzel anlatmışlar o muhteşem iki günü...şahsım için sarfettikleri güzel sözlere sonsuz teşekkür ediyorum...Her biri, ayrı güzel bir dünya olan dostlarımı sevgiyle kucaklıyor,bir daha ki toplantıyı sabırsızlıkla bekliyorum.



 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..