Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '20

 
Kategori
İlişkiler
 

Mağdursa Gitme Terk Etme Olur

Terk edilen mağdursa gitmek terk etmek olur.

Gitmekle terk etmek farklı mı? Hayır, terk etmek de gitmek. İnsanlar gidebilir değil mi?

Peki bu terk edildim diye yerlere yatanların derdi ne!

Beni terk edebilirsiniz mesela.

Bir trajedi bir arabesk ki bildiğin gibi değil!

Sevmiyorum, sevdiğimi sanmışım, sevgim azalmış, başkasını seviyorum, ya da hiçbir nedenim yok canım öyle istiyor!

Bunların hepsi de meşru ve hak.

Mecbur muyum mahkûm muyum?

Dokuz çocuk bırakıp gidiyorsam dokuz çocuk benim; seni bırakıp gidiyorsam yollarımız ayrılmış.

Vallahi tallahi terk edenler değil kalanlar suçlu. Bir de vicdansız namussuz şerefsiz diye beddua okumazlar mı?

Adam/kadın gittiyse yeni bir durum ortaya çıkmıştır, ayrılacak yoluna kendin olarak devam edeceksin.

Arkasından zırıl zırıl ağlamak ne ya!

Aşk karşılıklıysa aşktır, yeniden yuva kuracaksın.

Terk edenler söyleyemiyor, konuşsa kavga çıkacak, sen üzüleceksin… Ama elbette sorumluluklarını yerine getirecek.

Güçlü insanlar eşi bırakıp gittiği zaman beni terk etti demez. Demek ki terk etmek diye bir şey yok, bu durumu kaldıramayan bazı zayıf kimselerin davranışı.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..