Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '13

 
Kategori
Güncel
 

Maharet ÖTV ve ÖİV'Yİ kaldırabilmek..

Maharet ÖTV ve ÖİV'Yİ kaldırabilmek..
 

Nevşehir Üniversitesi'nin adını değişmiş... Hayırlı uğurlu olsun. Bana bir faydası var mı? Yok. 

Kamu görevlilerinin kılık kıyafet kanunu değişmiş. Güle güle giyinsinler. Hizmet verdiği vatandaşa bir faydası var mı? Yok. (Nasıl olsa yine yavaş işleyecek işler)

Sağolsun Q,W,X harflerine özgürlük vermişler. Sana bana ne faydası var. Yorum yok. 

Seçim düzenlemesi çok tartışıldı; onda da net bir hava yok. İşte 3 seçenek var gelin tartışalım. Eh burası Türkiye. Seçenekleri 5 senede oluşturduysak neticeye bir 10 senede varamayız herhalde. Geçiniz efendim. 

Azınlık vakıfları, Jandarmanın durumu, Mor Gabriel Kilisesi, Tunceli'nin Dersim oluşu.. vs. vs. Günlük hayatınızı ne kadar etkiler? Çok mu demokratik oluruz ? Oldunuz mu..

Yukardaki saydıklarımın hepsini yönetmeliklerle halledebilirsiniz. Kılık kıyafet yönetmeliktir. Değişirsiniz. Nevşehir Üniversitesi için isim değişikliği yönetmeliği hazırlanır. Halledersiniz. Değişirsin yönetmeliği, basına servis edersin. Olur biter. Normali de budur. Sessizce yaparsın. Bu kadar tantana neden? 

Bilemiyorum. Ortada bir paket var ama sanki yine gerçek sorunları atlıyormuşuz gibi gelmiyor mu size de. 

Türkiye'nin gerçek problemleri demokratik midir; yoksa ekonomik midir? Anadilde eğitim vermek mi önemlidir; yoksa bölge halkına salt eğitim verebilmek mi? Oy pusulasından önce, halkın yaşam kalitesini yükseltmek daha elzem değil midir? Benzine 11 kuruş zam yapıp, ertesi gün 8 kuruş indirmek midir, vatandaşı düşünmek... 

Kısacası sevgili dostlar maharet "Andımızı" kaldırmak değildir. Maharet ÖTV (Özel Tüketici Vergisi) ve ÖİV'yi (Özel İletişim Vergisi) kaldırabilmektir. Bilmem anlatabildim mi? 

 
Toplam blog
: 106
: 1591
Kayıt tarihi
: 11.07.11
 
 

Metin ve haber yazarı ..