Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Mahşer Günü

Mahşer Günü
 

Bu gece içip iyice sarhoş olmak,  

Bir şarkı tutturup 

Adım adım İstanbul sokaklarını 

Arşınlamak istiyorum… 

Bu gece öyle içmeliyim içmeliyim ki 

Kimsenin acıdığını görmiyeyim. 

Ne düne ne bugüne, ne yarına ait 

Heybemde hiç bir şey olmasın. 

Daha içmeye başlamadan,  

Yüreğimde bir sızı başlıyor. 

Derin bir nefes alıyorum,  

Yıllar seni çok yıprattı yüreğim,  

Dayan dayanabildiğin kadar. 

Seni en iyi ben biliyorum. 

Bir tek ben anlıyorum… 

Kahpe felek, yaptı yapacağını çok önceden. 

Şimdi, altıma kuştüyü yatak serse,  

Asla istemem. 

Köprü altı ya da bir duvar dibinde,  

Sönmüş bir ateşin külleri içinde,  

Ölmüşüm ne farkeder. 

Bu dünyada göremediğim,  

Hesaplarım var. 

Mahşer günü uyanayım yeter… 

Saadettin Güven 

İstanbul 

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..