Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '09

 
Kategori
Mizah
 

Maksat turizme katkı

Maksat turizme katkı
 

net'ten. Gayet net :))


Bir bayan İngiliz turist Sultanahmed Camii'ne gidecek ama Türkçe bilmediği için anlatamıyor bizim vatandaşlarımıza...

Excuse me. I want to ask something. ( Affedersiniz, birşey sormak istiyorum. )

Vat gulüm ? Anlamadım. Vaayyy vay vayyy! Parçaya baaak. Buyurr ablaağğ. Yardımcı olalımm.

I'm lost. I want to ask an address. ( Ben kayboldum. Bir adres sormak istiyorum )

Ya ne diyo bu yaa. Lan Ziya ne diyo bu ecnebi hatun ?

Valla ne bileyim ağbi Lost dedi galiba. Hee bu Lost'un dividisini arıyoor. Ben anladııım.

Efferim lan Ziya. Kedi olalı bir fare tuttuun. Kerataaa hatunu görünce hemen anladın gavur dilinii. Sölesene benim tanıdık bir arkadaş var sidici. Ona yollayalım bu gavuru.

I want to go to mosque by train ( Ben trenle Camii'ye gitmek istiyorum )

Abi bu bir de maskenin filmini arıyor galiba. Baksana mask falan diyo bize.

Ya dedik ya oğlum arkadaş yardımcı olur diye. Sen , de ona. Tanıdık dividici var diye.

Bak şimdi abla. Yuuu been sanaaaa şimdiii bir adres vereceeemm. Eee sen orayaaa goink tuuu arkadaş vaaaar. Firieeenttss arkadaş yanii, sana yardımcı olacaaak. Tamam mıı. Okkkey mi ? Hatta ben de senin yanında geleyim bulamazsın sen oralarııı.

I can not understand your language ( Ben anlayamıyorum dilinizi )

Lan olum kıza ne baararak konuşuyon sağır mı ?

Ne bileyim ağbi böle bağırarak konuşunca kendimi İngilizce konuşuyormuş gibi sanıyoom.

Vayy dana vayy.. Desene sen hiç bi bohh anlamadın dediğinden ?

Lan oğlum söle boşversin dividiyi , Lost u filan. Biz ona İstanbul'u gezdirelim. Akşama da kafayı buldu mu aynen dört köşeyiz oğlumm. Bize götürürüz.

Ya ağbi ayıp olmasın ? Kız adres sormaya geldi bize .

Ya boşveer . Bu turistler burada saf olurlar. Biraz hav ar yu ne var yu dedik mi kafalarız. Turizme katkı işte oğlum. Ha ha ahahahahah ....

Tamam abi dur bakalım. Şeyy neydi ya ablaa. Heh ! Bak abla. Yuuu maay sistırm sayılırsıııın. Biiiz sanaaa öncee bi İstanbul'u goiiinkkk, ondan sonraaa seni gideceğiin yeree goink tuu götüreceğiiz. Tamam mı my sistıııır.. Ayrıca daa beeen maaay neeymiiis Ziyaaa. Bu daa neeymiiis Osman ağbiii. Anladın mııı beniiii.

Oh my God. I can not believe they do not understand me. ( Aman Allahım. İnanamıyorum beni anlamıyorlar. )
What am I gonna do now ( Ben ne yapacağım şimdi ) ?

Tamam tamam meraklanma seen ablaa. Yardımcı olacağımızdan emin olabilirsin. Ha hahahaahahaaa ahaa.. Yuu önce kaaam bakalım otur şööle yanaş limana. . .

I do not trust you. Let me go, please ( Ben size güvenmiyorum. Bırakın beni lütfen )

Okkeeey . Yeess. Yess. Verii guut verii. Sen gel bakalım şöylee. OOoohh fıstıkk gibisin yavyuuuum...

Heelllpp me ! Hellllp me ! These guys are harassing me . Heellp ! ( Yardım ediiin ! Yardım ediiin ! Bu adamlar beni taciz ediyorlar ! )

Lan bu karı da ne cazgır çıktı beee...

Yakında olan polisler hemen sesleri duyar ve bizim iki salak vatandaşımızı yakalarlar. İstedikleri turiste yardım , turizme katkı sağlamak. Ama yanlış bir yöntemle. Bu insanlar yüzünden Türkiyemiz Avrupa'da yanlış anlaşılmaktadır. Kötü gösterilmektedir ne yazık ki. Avrupa Birliği'ne de bahane oluyor. Kendi kuyumuzu kendimiz kazıyoruz bazen farkında olmadan. Eğitim şart !!!...


 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..