Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '09

 
Kategori
Mizah
 

Sıtar vors ayakları. . .

Sıtar vors ayakları. . .
 

zuzay yolu :))


Şu uzay filmlerine bayılıyorum. O kadar saçmalıklar var ki içeriklerinde anlamayan insan seyreder ve der ki " vaayy bee adamlar ne film yapmışlar " . Yok be kardeşim neresi harika. Onların hepsi fasa fiso. Yeme hemen leblebi gibi. Uzay gemisinde her taraf 100 lük ampullerle dolu. Bazı aletlere alüminyum folyoyu sarmışlar bize kakalıyorlar uzay aleti diye. Yook onlar jelatin. Sigara paketlerinden çıkan alüminyum kağıtları yapıştırmışlar silikonla :)) Neymiş efendim. Akümülatorik güç birim desteği. Yok endoplazmik retikulum. Jeneratorik Işın Solüzyonu. Işın kalkanı. Uzay eriği. Adamlar giymişler gemide dar taytları, şınlak şınlak geziyorlar orası burası belirgin. Erkekler de bayan mürettebat da. Üstlerinde yandan v yaka dar üniforma, stilist çizgiler de var üzerinde. Bir de onların gıcık gıcık açılıp kapanan kapıları var ya. Vızzzzt ! Vzzzt ! Açılıp kapanan. Düşünsenize o gemi de bizden birilerinin olduğunu. Türk yani. Yurdum insanı :))

Kaptan : " Mistır Rıfat ! Lütfen kalkanları indiriniz. Gemi uçuşa hazırdır. "

" Yok yaa ! Sen indirsene hele o kalkanları bakalım. Kaptansan kaptanlığını bil olluumm ! ".

Kaptan : " Farkındaysanız kinetik enerji açığa çıkıyor. Çeşmeyi kapatır mısınız mistır Rıfat ? "

" Sana ne kaptan ya sen mi ödüyon bu geminin faturalarını ? Ööle artistik isimler deme bana da kafa mı attırma. Kinetk enerjiymiş. Pehh ! Yerim enerjini uzay hıyarı. "

Kaptan : " Lütfen warp logaritmalarının hızını torpidoya göre ayarlayalım mistır Rıfat . "

" Ayarlayacam duur. İki dakka işim var kaptan ya. Tuvalette bile rahat yok he. Şu cigaram bitsin de hele. Ya burda lik tivi yok mu kaptan. Fenerin maçı vardı. "

Kaptan : Ne dediğinizi anlamıyorum mistır Rıfat. Ama Fener ismi sanki bana tanıdık geliyor ! :P "

" Yuh be o kadar monitör var bir tanesi de bi maç göstersin dişimi kıracağım. Boşa yaşıyorsunuz boşaa. Siz de şimdi izdivaç programı da yoktur de mi ? Evlenmek istiyorum kaptan duyuyor musun beni. 27 senedir bu gemideyim. Ne zam yapıyorsunuz maaşıma ne de çarşı izni var. Pardon uzay izni. Sen versene şu cep telefonunu bana bi canlı yayına bağlanayım. "

Kaptan : " Mistır rıfat ne yapıyorsunuz ? O bir partikül literotirum cihazıdır. Verir misiniz bana onu ? "

" Bi dur yaa. Yemedik ya malını. Amma kıymetliymiş he. Lan bu bildiğin cep telefonu işte. Bana ööle anlamadığım isimlerle konuşma çakarım vallaha ağzının ortasına sümsüğü ! Hhıh ! ".

Kaptan : " Ama o, Plazma kıvamındaki enerjiyi bir koruma alanında tutarak bu alanı bir düzenek haline getirir. Sonra da ortaya kinetik solüsyonik ragilon çıkar ve bu bizim sonumuz olur. "

" Ya bak hala bana sıtar vors ağzıyla konuşuyor ya. Vallaha dövecem haa. "

Kaptan : " Tamam mistır Rıfat. Kızmayınız. Bişey demedim. Bir içki alır mısınız ? "

" Heh şööle ya. Uzaylı ol canımı ye. Ne o lan içkime ilaç mı atacaksın Nuri Alço gibi çakaal ? Onu boşver de şalgam suyu var mı gemide ? Yanında da bi lahmacun söyleyelim ne dersin. Bizim metal duvarların birinde lahmacuncunun mıknatıslı kartı vardı yapışık nerde o ? "

Kaptan : " Sizi anlamıyorum mistır Rıfat. Ne şalgamı ne lahmacunu ? "

" Anlamazsın koçum sen. Bunlar bizim yöresel yiyeceklerimiz. Dur ben bi ışınlanıp da geleyim lahmacuncuya kadar bi ışında .

Kaptan : " Aman Tanrım'm sansasyonik bir olay bu. "

" Tamam ya şaşırma bu kadar. Yiyince sen de anlarsın ne kadar güzel olduğunu. Kalkanlarla uğraşacağına gemiyi otomatiğe tak da dinlen biraz. He ilerde çevirme varmış haberin olsun. Radara dikkat et. 90'ı geçme sakın. "

Kaptan : " Nasıl ? Anlamadım seni ? "

" Yok bişey. Zzzıt samanyolu :)))) :P Kaptan bak göktaşı uçuyor"

Kaptan : " Nerde hani ? Nerde ? "

" Şaka lan şakaaa " :)))

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..