Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

Malevi'ye mektup

Malevi ‘ ye

Yine ben, yine boş kirletilmeye mahkum bir sayfa ve Dilşad’ın kemanı. Her şey efkara sürüklüyor...

Pencereyi açıp bağırsam kilometreleri aşar mı sesim? İkinci bir frekanstan duyar mısın beni? Ya da telepati kursam. Acaba sende benimi düşünüyorsun?

Yalnızım nicedir etrafıma insanlar doluşuyor, ben tanrıça istiyorum mabet istiyorum. Uzun süre oldu yazmayalı. Ne yazacağım sana. Sana bir sürprizim var sevgili. Seni unuttum dedim insanlara. Sana ihanet ettim senin sevgine ihanetlerin en büyüğünü ettim. İntikam alıyorum kaç zamandır başka maskeler ardında seni anar, seni arar, senle sevişirken.

Ah! Malevi ah ne ettin bana... zanlısı yok ki bu aşkın yargılayalım.

Dışarısı zemheri, dışarısı ayaz, dışarısı buz kesilmiş su damlaları oysa ben sıcak sevgim mayalanmış ritmini arıyor gözlerine bakasım gelince. Bakamıyorum , dalamıyorum hayallere, yüzemiyorum ve nicedir boğulamıyor soluğunda yüzerken ben. Yüzgeçlerimi kırdın, sudan çıkardın, altı saniyelerimi çaldın arsızca...

Sıkılmak, sıkılamıyorum nedeni yok... özlediğim zevkim olmaktan çıkmış ıslak nemli dudaklarını dudağımda hissediyorum gözlerimi kapayınca. Kapayınca gözlerimi dokuz aralık geliyor aklıma, istediğin oldu sanırım bir rüya idi senle sevişmek, kaygan bir zeminden düşüyordu su damlacıkları, odayı kaplayan gaz kokusu ölümlü gaz kokusu... ezan okunuyor malevi herkes mahmurluğunu yaşıyor seviştiği bir andan sonra kılınacak iki rekatın. Benim niyazımda yok ki kılayım imama inat yüzlerce rekat. Tapınma saatim geldi lakin tapınacak Malevi yok ortada. Verin bana tanrıçamı alıp gideyim mekansız, zamansız samanlıkları seyran edeyim. Kuru, ayaz, soğuk, ılık, düşlü bir sevişmeyle...

Ah! Yetim yüreğim sen hakketmedin ki sevgisizliği. Seni seven yok, sevdiğin yok.

Yok, Yoktu, Olmayacak...

Sevgili anlarım çalıntı yaşıyorum boş umutlarla sevişmek onlara acı imgeler yüklemek en acı vereni...

Malevi tesbih çekerken annem neden 101 saymaz ki tanrıyı ?

Sayarsa günah mı işleyecek sabahın bu vakti...

Resmine bakıp birkaç cümle yazmak sana azgın bir dua okumaktan daha zor be malevi...

Sıcak bir tebessüm belirten gözlerin intikam alıyor eline dokununca ellerimden...

Sen anlamaz, sen sevmezdin şiiri bende sana inat yazıyorum bu birkaç satırı ve malevi fısıldamak istemiyorum sana artık...

Senle esmek bir poyrazla

Senle koşmak bir ceylanla

Senle sevişmeye benziyordu her hareketimiz

Tarifsiz bir duygu,

Kadim kitaplar gibi.

Kavramım tükendi, tükenmez sancılar

Sancım oldun kamburum.

Ah malevi sevildin seviliyorsun sevileceksin tarafımdan...

Bu gecelik yetin bunlarla devamı gelecek bir anma saatine kalsın. Ölüsün ihanetlisin ki anılıyorsun...

Artık bakamayacağım gözlerine, en çokta koyan buya gözlerinde soluk almamak...

Ben doksan dokuz çekmeye gidiyorum anneme benzer ve iki rekattan sonra bir yudum şarap iyi gider. Ve malevi kuracağım nergislerin düşlerini ve babama da söyleyeceğim Malevi’ yi sevdiğimi hoşça kal...

 
Toplam blog
: 5
: 225
Kayıt tarihi
: 12.08.08
 
 

İsmim aşk benim... Çocukları çocukça seven bi aşık... Mesleğine aşık... Doğaya ve insanlara aşık. Öğ..