Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Maniler (5) : Hatıralar

Maniler (5) : Hatıralar
 

bizimgazete.bg/ Güleyem ben güleyim/Güllerle yalnız gezeyim/Gülleri bir bülbül öpmüş/O bülbülü ben ne edeyim./İnsana bak insana


21.Gül

Güleyim ben güleyim
Güllerle yalnız gezeyim
Gülleri bir bülbül öpmüş
O bülbülü ben ne edeyim.


22.Ana

İnsana bak insana
İnsan olan bir ana
Evlat anaya bakmaz
Ana kurbandır sana.


23.Hatıra

Ölmüşüm adım kaldı
Arkada canım kaldı
Yarim gözyaşı döker
Aklında hatıram kaldı.

 

24.Sümbül

Yazar kalemim yazar
Bülbül güllerle azar
Yar bir sümbül olmuş
Bülbülü sümbül bozar.


25. Gönül

Hecine de deli gönül hecine
Ölüm zor gelir aşığın gencine
Dağlarda kaçak bir ahu olsa
Vurulur gönül yarin fendine.
 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..