Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Martılar ...susmadı,susmadılar

Martılar ...susmadı,susmadılar
 

... 01:40

Artık, yatağımda ikinci bir yastık olmadan uyuyamıyorum. Artık yağmur yağınca saklanıyorum, kokun öyle sinmiş ki tenime, yitirmekten korkuyorum ve sakın ağlama, kipriklerinde yaşıyorum...

Artık, sevgimi paylaşmam, seni paylaşmam...

...bir erkeğin zihninde, bir yaşamın günah penceresinde

SEVGİMİ PAYLAŞAMAM
SENİ
PAYLAŞAMAM...

Ben, yaşamayı sende öğrendim. Yalnız sende ölebilirim. Hadi sokul, sana sarılırken nefes alabilirim...Hatırlar mısın, karanlıktı yine, uyanmıştım geceye, adım yoktu benim ve adın güneşti senin...

Artık, sevgimi paylaşmam, kendimi paylaşamam...

...arsız bir bedenin teninde, ismi olmayan kadınların zevki hanesinde

SEVGİMİ PAYLAŞAMAM
KENDİMİ
PAYLAŞMAM...

...
...
... 02:30

Yorgunum
aşamadım koca denizi
aşamadım
geceydi...

Yorgunum

Aşamadım koca denizi
öfkeliydi dalgalar
intahar etmiş yunuslar
hiç susmadı martılar
susmadılar
hiç susmadılar...

AŞAMADIM
geceydi
susmadılar...

Seni, güneşin saklandığı bir baharda
çocuk seslerinden yoksun bir parkta
üzerine harfler kazınmış bir bankta
sahibi olmayan yeminler arasında buldum

Merhaba dedim
sustun
konuş dedim
gözlerin nemli, yağmur sonrası buluttun...

Gitmeliyim dedin
korkmuştum
kulesinde saklıyım dedim, gittin...

...gidişini seyrettim
sonra koştum
ve deniz çıktı karşıma

yüzdüm
geceydi
karanlıktı
kum saatinin çölü gibiydi
kulaklarımda martıların sesi
susmadılar
yüzdüm
geceydi
SUSMADILAR...

öfkeliydi dalgalar
intahar etmiş yunuslar
susmadılar...

Yorgunum

Aşamadım koca denizi
susmadılar
karanlıktı, geceydi
susmadılar
aşamadım denizi
kum saati
martıların sesi

SUSMADILAR
SUSMADILAR

...
...
... 04:15

'...benim referansım, yazdığım satırlarım.'

SOR BENİ
ismi olmayan güzel kadınlara
ki yalnız onları sevdim
kadife tenliydi, hepsi
hepsinin hikayesi
gözlerinde gizliydi

ağlamadan, sevişmezlerdi...

Sor beni
bir kadeh rakının en yakın arkadaşına
deniz kızını görmüş, ağa takılan balıklara

ne kadehler tükettim ben
aşk için tükenirken
ne kadehler tükettim
ağlarken, sevişirken...

SOR BENİ
içine hilal saklayan denize
anlatsın gelgitlerimi

kaç balıkçı sandalı yaktım ben
ne çok intahar ettim
ağlara takılırken
NE ÇOK ÖLDÜM SEVERKEN...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..