Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '14

 
Kategori
Şiir
 

Masa

Her gün oturduğum yer masa

Oturunca yazım içindir masa

 

Çayım kofcanda altında masa

Bir başkadır olmak sahib_i masa

 

Odamın dekoru başımın yastığı masa

Yıllar geçti şimdi ben oldu masa

 

Çok sağlam düşünürüm zincirim masa

Bulurum unuttuğumu bağladığım yer masa

 

Arada bir trampet olur, çalgım masa

Nameler yükselir o an sesi masa

 

Ben onunla varım yanımda isterim masa

Ben yok olunca uzağımdadır masa

 

Oturduğum sandalyede öğretmenim sebebi masa

Oturduğum yerden ülke yönetirim makamım masa

 

Herkes koltuk peşinde ben ise masa

Çünkü koltuk olsa onlar ister bir de masa

 

Memur dirsek çürütür yıprandığı yer masa

Bilmezler dirsek çürür kalır masa

 

Tahtadandır yapıldığı malzeme odundur masa

İnsana dersen kızar ama yontunca olacağı masa

 

Çekmecelerinde defter kalem var durduğu yer masa

Çekmeceler açılınca yoklamam gelir, oyun saham masa

 

Yine de en güzel şeydir yazmak, değer veren masa

Yazmak her zaman olmalı ama hevesi getiren masa

 

Odamda güzellik adına ne varsa rabıtası masa

Güzelliğin cevherinde ilham var kaynağı masa

 

Aklım demir zincir ağırlığı masa

Çünkü üzerinde çalışırım ondan aklım masa

 

Kudreti hep aynı kalmaktır değişmiyor hiç masa

Hep aynı kalanın ruhu şeklidir bedeni masa

 

Dinlerim neler yaşadıklarımı anlatanı masa

Ben anlatsam olmaz benim dilim masa

 

Tuna M. Yaşar

 
Toplam blog
: 235
: 350
Kayıt tarihi
: 14.09.10
 
 

1973 Karabük doğumluyum. Üniversite uluslararası İlişkiler mezunuyum. Arkeoloji ve okültizm ilgi al..