Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '20

 
Kategori
Güncel
 

Maske Gizemli Güzellik Yarattı

Erkekler Zorro kadınlar prenses Caroline.

Belki bana öyle geldi.

Maske herkeste böyle bir değişiklik yaratıyor sanki.

Hayal kurmuyorum sokaklar böyle.

Maske ne yaptı ki? Ağzımızı burnumuzu sakladı.

Nasıl yani ağzımız burnumuz çirkin miydi?

Bilmiyorum, böyle bir fark yarattı işte.

Maskenin giysi olarak kendi aksesuar güzelliği de var.

Gerçi biraz banka soyguncusuna da benzedim. Maskeyi güzel göründüğüm için evde de takıyorum. Sonra dönüp dönüp bu ben miyim diye aynaya bakıyorum. Sonra da dışarı çıkıp maskeli meleklere bakıyorum.

Maskeli halim Kadir Abi; ben böyle güzelim, hep böyle gezelim!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..