Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '09

 
Kategori
Motor Sporları
 

Massa, Raikkonen ve Alonso

Massa, Raikkonen ve Alonso
 

Motor sporları tutkunları ve Formula 1 takipçileri biliyorlar, bilmeyenler için de biz hatırlatalım, sezonun sona ermesine sadece iki yarış kaldı.

Pek çok yönüyle inanılmaz, muhteşem ve biraz da garip bir sezon geride kalmak üzere!

Niyetim bu yıl koşulmuş olan yarışlarla ilgili ahgam kesmek değil, bu tür yorumları benden çok daha bilgili olanlar değişik platformlarda zaten yapıyorlar. Niyetim, aklıma gelen ve aslında çoğu kişinin de düşünmüş olabileceği bir fikri dile getirmek.

Zaten Brawn GP nin zaferi ve haketmediği halde şampiyon olacak olan Button aslında bu sezonun kısa özeti bana göre.

Çok daha güzel geçeceğini hissetiğim gelecek sezon için de şunları söylüyorum; kural değişiklikleri, yakıt ikmalinin kaldırılması, yeni takımlar, yer değiştiren pilotlar ve tabi ki Alonso faktörü...

Raikkonen'in, "Gönderilme sebebimin pist üstündeki performansım olmadığını biliyorum" diyen demeçlerini okudum ve bu yılı da hüzünle kapatan bir Ferrari taraftarı olarak şunu düşündüm;

Acaba Ferrari vefa borcunu bir kenara bırakıp takımdan tazminatı da çok daha az tutacak olan Massa'yı gönderseydi de seneye kırmızı arabalarda iki şampiyon pilot Raikkonen ve Alonso'yu izleyebilseydik nasıl olurdu?

 
Toplam blog
: 8
: 512
Kayıt tarihi
: 23.09.09
 
 

1968 Ayvalık doğumluyum. Yazmayı seviyorum, duygu ve düşüncelerimi bu yolla anlatmak bana daha uygun..