Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Mavi Bazen Ayrılık Çalar

Mavi Bazen Ayrılık Çalar
 

http://www.siirdemeti.net/seslisiir/online/dinle.asp?id=1110

Mavi Bazen Ayrılık Çalar

Bilemedim yürümesini ayrılığın çıkmaz sokaklarında

Gidemedim, herkesler giderken mavi ayrılıklara

Yağmur gibi sızdım toprağın vefalı bağrına

Mutluluğun yaşandığı büyük anlarda

Mavi ayrılıklar çalarmış kapıyı

Yüreğim kabul etmedi bu ayrılığı

Sevmek yetmeli her şeye, herkese

Yetmezmiş oysa bilemedim

Bilemedim ölüm rüzgarları esip

Mavi ayrılıklar ekermiş yüreğimin ortasına

Özlemin kıyısına kamp kuran yüreğim

Laf anlamaz söz dinlemez yüreğim

Yetmez mi bunca acı anla artık

Farkında olmadan insan alışırmış her şeye

Bilemedim, alışamadım

Hüzne boğulmuş mavi ayrılıklar yaşadım

İsyan etti yüreğimin mavi sevdaları

Ölme, gitme, kal bu şehirde


Ben bu ayrılığı kabul etmedim,

Anlamadım

Alışamadım...

http://www.dinleyiver.com/dinle-cevdet-bagca_yoklugun-olum.html

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..