Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Maya mısın Zülfiye

Maya mısın Zülfiye
 

Hoca Nasrettin gibi göle maya çalarım
Göle maya çalmaktan sıkılmam ki Zülfiye
Mayama laf edene çaktırmadan dalarım
Öyle iki çift sözle yıkılmam ki Zülfiye
 
Mayalar takvim yapmış, eloğlu bana çatar
Sanki ben mi söyledim, bana niye laf atar
Gerçekleri söylemek bazılarına batar
Ben de boşuna sana takılmam ki Zülfiye
 
Ya kıyamet koparsa, vay bana vaylar bana
Kazık olsam dünyaya çakılmam ki Zülfiye
İşte o zaman yandım, güler Mayalar bana
Korkma senin başına kakılmam ki Zülfiye
 
Murat HACIOĞLU
 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..