Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

15 Kasım '09

 
Kategori
Felsefe
 

Maya takvimi ve kıyamet 2012

Maya takvimi ve kıyamet 2012
 

Mahşerin dört atlısı beni almaya geliyor...


Maya takvimi ve kıyamet;

Daha uzay görmemiş bir ay çocuğuyum!

Dünyanın en eski soyudur insanlığım!

Buraların bekçileriydi atalarım
Dereler, tepeler ve düzlükler
Sürmediği tarla, çapalamadığı bağ yoktu babamın
Ağlamadığı gün yoktu anamın...

Aklının ermediği gün çoktu.

Anam bir Temmuz gecesi doğurmuş beni.

Sabaha karşı ayazda.
Adım adım yürüdüm ve koştum zamanla.
Büyüdüm, yoğruldum.
Azı karar, çoğu zarar olan her türlü pişmanlıkla
Yıldızlara bahsedince sıkıntı ve dertlerimi,
Birde baktım ki;
Gün gitti
Hafta geçti
Ay sürdü
Mevsim can çekti,
Can tak etti.
Ömür bitti.

Ruhum AY'daki çocukluğunu ve yıldız prensliğini özlemişti.. Mahşer'in dört atlısıyla birlikte geri dönünce, öpüverdi melekler çaresiz yürekleri...

Sabiha Rana

(Milliyet Sinema)

2012 Filmi sonrası hissettiklerim...

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..