Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '08

 
Kategori
Blog
 

MB'da 2. yaşımı kutluyorum

MB'da 2. yaşımı kutluyorum
 

Blogda 2. yaşımı kutluyorum. Zaman hızla akıp gidiyor... Artılarım var eksilerim var... Hepsini de seviyorum ve hepsinin altına imzamı atarım.

Yazdıklarımın bir tanesi hariç hiç birinden pişmanlık duymadım. Bu, yazılanların ve düşüncelerin hepsinin doğru olduğu anlamına gelmiyor tabi ama sonuçta hepsi benim fikirlerim. Doğru da olsa yanlış da olsa...

Bu bir senede neler değişti diye çetele tutmak gerekirse, :))))))) (çetele kelimesi de çok komiğime gider hep) çok şey değişti. Bir sene insan hayatında uzun bir dönem. Getirileri ve götürüleri fazla...

Hayatımda güzel şeyler oldu, kötü şeyler oldu... Kazandım, kaybettim... Bütün doğru bildiklerim bir anda yanlışa dönüştü... Yanlış bildiklerim ise doğruya dönüşmedi... Eksilerin toplamı hiçbir zaman artı olmadı...

Hayat insana hergün yeni şeyler öğretiyor.... Blog da öyle... Öğrendiklerim karşısında “vay bee” diyorum, öğrendiğimi zannettiğim şeyleri öğrenemediğimi ya da yanlış öğrendiğimi gördüğümde yine, “vay bee” diyorum... Bütün hikmet bu “vay bee” de galiba...

:)))))))) Siyasiler gibi konuştum... Çok sıkıcı...

Neyse işte... Acısıyla tatlısıyla 2 seneyi devirdim. Burada olmayı seviyorum, en çok da yazdıklarım için kimseye hesap vermemeyi seviyorum. Dostlarımı da seviyorum ve sayıları her geçen gün artıyor. Bunu da artı olarak değerlendiriyorum.

Burada düşman edindiğimi zannetmiyorum. Kızgınlıklar mutlaka oluyor ama birinden nefret etmek için bile olsa onu çok ciddiye almak gerekir. Kimseyi nefret edecek kadar ciddiye almıyorum ve kimsenin de beni nefret edecek kadar ciddiye aldığını düşünmüyorum. Matematikte sanırım buna, “boş küme” diyorlar.

İşte meşhur çetele

Kayıt tarihi: 11.11.2006

Toplam blog: 554 | Toplam yorum: 2885 | Toplam mesaj: 229 | Ortalama okunma sayısı: 397

En aktif olduğum kategoriler

İlişkiler (76) | Haber (63) | Öykü (54) | Şiir (53) | Gündelik Yaşam (49) | Müzik (33) | Blog (27) | Mizah (22) | İzmir (19)

Sayfam toplam 815563 kez görüntülenmiş. Erkek okuyucu 10609, kadın okuyucu 10110

Sektöre göre okuyucu kitlem

Eğitim | İnşaat | Mühendislik | Sağlık-Tıp | Kamu Hizmetleri | Basım Yayın... diye devam ediyor.

Milliyet Blog ailesine, tüm dostlarıma ve okuyucularıma teşekkür ediyorum.

:) Kendisiyle problemi olmayan tüm insanları seviyorum.

Hoş kalın...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..