Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
 

MB hakkında ben böyle düşünüyorum, ya siz?

MB hakkında ben böyle düşünüyorum, ya siz?
 

Tahmin edebiliyorum. Bir MB yazarının hangi duygular içerisinde yazısını yazıp sonra da MB da yayınlanma anını bekleme heyecanını.

Bu taraftarı olduğu bir sporcunun yarışmasını seyretme anını yaşaması gibidir.

MB yazarları gerçekten özverili, yaptığı işi seven insanlar.

Ülkemiz adına güzel şeyler düşünen derdiyle dertlenen, sevinciyle mutlu olan insanlar.

Ülkemizin dört bir yanından kopup gelen kaliteli yazılar çıkıyor ortaya.

Her geçen gün daha bir değerlendiğinin farkına varıyorum.

Her ne kadar önceden beri yazıp çizsekte burada daha bir harman oluyoruz.

Belki yüz yüze gelmesek de yazan arkadaşlarla gıyaben dost oluyoruz.

İşin en güzel taraflarından biriside düşüncelerimizde yüzde yüz zıt olsak bile, birimizin kara dediğine diğerimiz ak dese bile değişmeyen muhabbetle yan yana iç içeyiz işte.

Hoşgörü diye buna derler. Medeniyet diye buna derler.

Renkler bir araya gelmiş gökkuşağı oluşturmuş.

Diyorum ya bazen hepimiz aynı renk olsaydık bu gökkuşağını nasıl oluşturabilirdik.

Hepimiz aynı düşünceyi taşısaydık burada ne işimiz vardı.

Birimiz yazar hepimiz okur, olur biterdi.

Sende olanı bende olanı bir araya getirip biz yapmak değil mi asıl mesele.

Victor Hugo’nun bir sözünü hatırlıyorum, diyor ki; “Düşüncelerinden nefret ediyorum; fakat onu savunma hakkını kazandırmak uğruna canımı bile feda ederim” İşte bu.

Düşünce dünyamız her geçen gün zenginleşiyorsa bunu düşünce mozaiğinin içerisinde olmamıza bağlamak gerekmez mi?

MB bütün bu değerleriyle adeta bir okyanus gibi.

Bu okyanusta kâh bahar esintileri kâh kasırgalar var. Kâh kocaman dalgalar, kâh sakin bir deniz…

Her ne kadar açıklarda yüzüp gitmeyi tercih etsek bile, istediğimiz zaman yelkenlimizi demirleyeceğimiz limanlarımız var. Yani burada dört mevsim var. Yani burada bir hayatın tüm renkleri var.

Yani burada bir hayat var.

Daha doğrusu burada insan olarak varlığını hissetmek var…

Düşünebiliyor musunuz ikibinin üzerinde yazar kadrosu bulunan bir blog sitesi.

Sahi Guinness’e girmeyi hak etmiyor mu sizce.

Eğriye eğri doğruya doğru diyebildiğimiz yorumlar bence bizim için birer bağlantı noktalarımızdır.

Zaman zaman şasi yapabiliyorsa da hiçbir zaman sigortanın atmayışı bundandır. Buradaki görünmeyen kahramanları, yani editörleri de ayrıca tebrik etmek istiyorum.

Hiç şüphesiz MB birde yol haritası var ki, zaman zaman yazıların geç kalmasını ben yol çalışmalarına bağlıyorum.

Yazı trafiği açıldığında buyurun yol sizin geçebilirsiniz denilmektedir.

Geldik bir yazının daha sonuna. En son kimi mi tebrik edeceğim. Tahmin edin bakalım. Okurları. Elbette okurları…

Kısacası MB hakkında ben böyle düşünüyorum, ya siz?

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..