Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '09

 
Kategori
Kitap
 

MB yazarından CIVA

MB yazarından CIVA
 

Netten alıntı


Ali İhsan Uğuz beyi MB ailesinde tanıdım. Güçlü bir kaleme sahip insanlarımızdan biri. Bunu fark ettiğim de Habercime kaydettim kendisini hemen. Yazısını yayınladığını haber alınca, ivedilik ile okurum yazılarını. Böyle bir kalemi ilk okuyanlardan olmak benim için övünçtür.

Cıva elime ulaştığında Çok memnun oldum. Arkadaşımız benim fikrimi öğrenmek istiyordu. İşlerimin yoğunluğundan elime alamadım kitabı önceleri, doğruya doğru.

Kitabı okumaya başladığımda kendime kızdım. Neden daha önce başlamadım diye. Çünki elimden bırakamıyordum.

CIVA fantastik bilim kurgu lezzetinde günümüze tıpa tıp uyan ve günün içinden diyeceğimiz olaylardan bahsediyor. Satır aralarında kaybolurken sanki günlük hayata dalış yapmış gibi oluyorsunuz. Ustaca bir kurgu, sizi olayların içine çekiyor: Günümüz gençlerinin özellikle bilgisayar ve net üzerine ne dehalar yarattığını ve nelere sebebiyet verdiğini herkes biliyor. İşte bunu adım adım yaşatıyor kitap size.

Ali İhsan bey yarattığı hikaye ile geleceğe götürüyor. Eğer bazı değerlere sahip çıkmaz isek insanlığı bekleyen büyük tehlikeyi gözler önüne seriyor. Yaşanır dünyamızın nasıl yaşanamayacak hale geldiğine adım adım tanık oluyorsunuz.

Ali İhsan beyin böyle bir eser yazması, bundan sonra daha güzel eserler çıkaracağının bir kanıtı olarak görüyorum.

Okumadı iseniz bu kitabı okumanızı tavsiye ederim.

Tebrik ederim sizi Ali İhsan bey.
Yüreğinize ve kaleminize sağlık..

 
Toplam blog
: 96
: 2224
Kayıt tarihi
: 13.06.06
 
 

Hayata güleryüzle bakmaktır felsefem ama polyannacı değil. 1961 Sivas doğumluyum, evliyim 2 kızım..