Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '15

 
Kategori
TV Programları
 

Medcezir / Yaman’a Almanya tuzağı!

Medcezir / Yaman’a Almanya tuzağı!
 

Star Tv’nin fenomen dizisi “Medcezir” dün akşam hasret rüzgarları esti, 3 hafta geldi geçti. Yaman Mira’sına döndü ama, Yaman’a iki kötü sürpriz bekliyordu. Yaman Mira’nın hamile olduğunu inanmış, dönüşünde oyuncak bebek hediyesi ile dönmüştü. Kötü sürpriz, Mira hamilelik testi yaptırmış, kendisinin bile çok inandığı hamilelik testinde hamile olmadığını görmüş öfkesinden test sonuç raporunu yırtıp atmıştır. Tam Yaman onu yalnız ağlarken yakalamıştı. Bu kötü haberi Yaman’a henüz söyleyemedi. Kavuşmanın sevinciyle sarmaş dolaş oldular. Asıl Yaman’ı bekleyen kötü sürpriz Mira’nın telefonuna geldi. Mira şaşkınlıkla görüntüleri gördü, Yaman’da döndü baktı. Orkun’un bu görüntü mesajları Mira’yı çılgına çevirecektir.

Orkun Leyla’nın yardımı ile Almanya’da Yaman’a tuzak kurmuşlar, Leyla'nın kız arkadaşı Yaman’ın yatağına girerek, poz poz resimlerini çekmiştir. Ya-Man yazılı bu çıplak yatak sahneleri çok güzel giden Mira – Yaman ilişkisini sert bir şekilde yaralayacaktır. Yaman bu tuzağa nasıl düştü? Geceleri hiç üstsüz çıplak yatağa girmeyen Yaman, o gece neden çıkpak yattı. Bence sırf bu resimler için kurgulanıp Yaman’ın o gece yatağa çıplak sokulması saçmaydı ve pek de inandırıcı değildi sayın senaristimiz Ece Yörenç.

Bu 68.bölümde Mira’nın dediği gibi bölüm etiketi olan “Senibeklerkenben” geceye damgasını vurdu. Hasret biti ama Mira biri gerçek, diğeri de Yaman'a oynanan oyunla yüz yüze geldi. Birincisi hamile olmadığını öğrendi. İkincisi ve en acısı çok inandığı Yaman’ın onu Almanya’da aldatma oyunuydu. Yaman’ın bunu yapmayacağını inanmasına rağmen, gözünün gördüğü poz poz resimler cep telefonundaydı.

Medcezir, maalesef dün akşamki reytingler gene düşük geldi. Total’de 3,97 reyting yüzdesi ile 6.sırada, AB’de 3,84 ile 8.sırada yer almış. Sadece dizileri göz önüne alırsak, Total’de 4. AB’de 5.sırada yer almıştır.

Medcezir popülerliğini devam ettiren bir dizi. Somera’nın verilerine göre #Medcezir 16,11 reytingle sosyal medya da Cuma gününün en çok konuşulan dizisi olmuştur.

Biz gene gelelim 68.bölümde olanlar:

Yaman Almanya’da kaldığı evin mutfağında kendine omlet yaparken bir taraftan Türkiye’deki sevgilisi Mira ile görüntülü konuşma yaparlar.

Ekran Alıntısımd68.1

Yaman; Kenan’ın durumunu, iyileşme azmini anlatır, Mira’ya tedaviden görüntüleri atar. O sırada çalan kapıyı açan Yaman’a Mira kim olduğunu sorar, ayrıca apartmanda terasta parti olduğunu ve beni de davet etti. Mira duyduklarından atarlansa da git der. Yaman şu an sana kavuşmak için şafak sayıyorum. Mira da, ben de çentik çiziyorum, der.

CCQJD0oUgAArOkO

Vedalaşırlar ve konuşma biter. O anda üst kattan bornozuyla kız banyodan çıkar Yaman’ın yanına gelir. Allahtan Mira bu sahneyi görmedi. Gene de Yaman terbiyeli çocuk, bakmaz. Sen git giyin üstünü, sonra konuşuruz.

Ekran Alıntısımd68.3aa

Mira’nın vitamin ilaçları alması babası Faruk Beyin dikkatini çeker. Beren, ablam bakıyor kendini der.

Mert Uzay ile buluşacak, çizimlerini için Olcay Kösemen ile buluşacaklardır. Mert hazırlanır evdekilerle vedalaşır, çıkar.

Ekran Alıntısımd68.4

Mert, motoru ile gider yoldan Uzay’ı alır. Uzak beklemekten sıkılmıştır. O sırada Yaman arar. Bu gün büyük gün, hadi göreyim sizi diyerek başarı diler.

Ekran Alıntısımd68.5a

Yaman, evden hadi görüşürüz der çıkarken Leyla'nın arkadaşı kız ben de geliyorum diyerek Yaman’ın omzunu tutar. Yaman’ı asılmaya başlamıştır bile…

Ekran Alıntısımd68.6

Ali ağabeyi Aras’a uğrar, Beren’i bir yerlere çıkartmak ister. Nereye götürebileceğini sorar. Abisi o sana gelmez gibilerden laf eder, sen kendin ol der. Abisine şans diler. Yaman Aras’ı aramıştır. Aras döner konuşurlar. Aras’a yarın döneceğini söyler, kimseye söyleme bir sen, bir de Selim abi biliyor.

Beren annesi ile bulaşmak için evden çıkar. Kapıda Ali ile karşılaşır. Ali nereye diye sorunca Beren arkadaşları ile buluşacağını söyler. Ali herhangi bir teklifte bulunamaz

Ekran Alıntısımd68.7

Mert ile Uzay, Olcay Kösemen ile buluşacakları mekana gelirler. Uzay Olcay Bey ile randevumuz vardı diye garsona sorar. Garson Olcay Hanım demek istiyorsunuz herhalde...

Ekran Alıntısımd68.8

Gözde Kansu diziye “Olcay Kösemen” karakteri olarak bu bölümde katıldı. Karikatürist Mert ile Uzay’a çizimleri hakkında yardımcı olacaktır. Sempatik bir kadın, onlara gülerek karşılar. Mert ile Uzay her zaman olduğu gibi didişmeye devam ederler. Olcay Hanım siz hakikaten iyi anlaşan ortak mısınız diye sorar. Her ikisinin de çok yetenekli olduğunu söyler.

Ekran Alıntısımd68.9

Beren ile annesi de aynı yere gelirler. Mert Uzay’ın üstüne kahve dökmüştür, Uzay lavaboya giderken Beren ile karşılaşır. Ali de Beren’i takip etmiştir, Uzay ile zaten arkadaş zannediyordu, onları konuşurken görür. Ali ben aptalım diyerek geri döner.

CCQiaZ-UsAAQH89

Eylül ve arkadaşları okuldadırlar, Mira ile karşılaşırlar. O sırada Mira da Asım Beyi görür. Annem ile olan savaşınızı mahkemede kazanacağınızı söylüyorsunuz ama, siz kardeşimin canını acıtarak kazanmaya çalışıyorsunuz.

Ekran Alıntısımd68.10

Asım Bey anneniz bana başka yol bırakmadı, eğer anneniz boşanmamak için oyunlarını devam ederse, Altınkoy’da hayat senin için de zorlaşabilir. Bu okulda okumaya devam edemeye bilirsin, inceledim derslerin de pek iyi değil. Gelecek dönem bu okulda olmayacaksın, bu dönem iyi çalış. Eylül ona destek verir.

Orkun’un kız arkadaşı cep telefondan geçen gece Yaman’ların olduğu geceyi seyreder. Yaman’ın kuyruklu yıldız şarkısı çalınca Orkun çılgına döner. Arkadaşının elindeki cep telefonunu vurarak yere düşürür.

Ekran Alıntısımd68.11

Yaman ağabeyinin yanına tedavi merkezine gider. Kenan'ın hemşireye asıldığını şahit olur, başına derde sokmamasını söyler.

Ekran Alıntısımd68.12

Mira ile Eylül Elif ile karşılaşırlar. Elif Yaman'ı sorar, okuldan ayrılacağını haber vereceğini söyler. Mira Yaman gelince sana güzel bir elveda partisi yaparız.

Beren annesi ile alışveriş yaparlar. Sude Hanım, Yaman Almanya'daymış. Beren; Evet abisi ile Almanya da... Ablasının da kendisini yemeğe verdiğini söyler. Sude, eve gidince çaktırmadan ne ilaç aldığını  bak bakalım.

Ekran Alıntısımd68.13aaa

Mira derste hayallere dalar. Yaman'a kilo aldığını söyler, çünkü senden bir parça taşıyorum, hamileyim der. sarılırlar. Sonra de sınıfta evet, evet diye çığlık atar. Eylül ve herkesin dikkatini çeker.

Asım Bey Deniz Hanım ile işbirliği yapar. Sedef bu işe çok bozulur, olayı evde Selim'e anlatır. Sude Hanım evden onları gözetler. Sedef kapıya çıkarak hey neye bakıyorsun diyerek çıkışır.

Ekran Alıntısımd68.14

Selim Bey Mert'i yemeğe çağırır. Mert Yaman ile konuşuyorlar. Mert, Uzay ile aralarında geçenleri anlatır, moralinin sıfır olduğunu söyler. Yaman, sen Uzay'a takılma diyerek moral verir. Hadi sonra konuşuruz.

Ekran Alıntısımd68.15 Ekran Alıntısımd68.15b

Mert lap topu kapatırken Yaman'ın yanındaki kızı görür. Bir dakika, ben hayal mi gördüm, ev sahibi kız sana elleri ile soyduğu portakalı mı getirdi. Yaman açıklama yapar, Leyla'nın arkadaşı oturduğu dairede tesisat problemi var, o yüzden burada kaldı dün gece deyince Mert vay olaya bak. Yaman, ne oluyor oğlum, olay molay yok. Ben bütün gün hastanedeyim, ancak yatmaya geliyorum eve. Hasta olduğu için kalıyor. Mert, portakal da C vitamini hesabı... Mira'nın haberi var mı? Yaman, söylemedim. Mert, sen oralarda fıstık gibi kızlarla aynı evde kalmalar, söylememeler falan. Cesur hareketler. Yaman, hadi kardeşim hadi, dükkanın önünü kapatma. Yaman'ın biraz canı sıkılarak bilgisayarı kapatır.

Ekran Alıntısımd68.16a

Mert, Yaman'ın selamı söyler masaya oturur. Teyzesinin yüzüne bakarak, yemek mi yiyiyez, dayak mı anlamadım. Masadan kalkar, babası tekrar oturtur. Sedef, Sude Hanım için şeytan, önce kendi ailesi, bizim aile,  Yaman'ın ailesi, herkesi bir tarafa savurdu. Korkunç bir kadın.

Ekran Alıntısımd68.17

Faruk Bey, Sude ile konuşur. Bu sefer durum gerçekten kötü, bu evi de satabilirim. Sude, keşke ben yadım edebilsem, kelin ilacı olsa...  Sude Beren'i sorar. Beren aldıklarını ablasına gösterir. Aldığı gözlüğü de takar, gösterir.

Ekran Alıntısımd68.18

Beren annesi ile konuşur. Mira'nın kullandığı ilaçları sorar. Beren resimlerini çeker, mesaj atar. Sude Hanım ilacı görünce, hamile der. Evde Mira'nın iştahı yerindedir, yemeklere saldırır.

Ekran AlıntısıMD68.19

Yaman Alman'yada bavulunu hazırlar, Mira'ya oyuncak bir bebek de almıştır. Bebeği öper, bavula yerleştirir. O sırada kız elinde iki kadeh ile, Yaman bana eşlik eder misin diye seslenir. Yaman, yok ben içmem, çıkıcam zaten birazdan. Gel otur dese de Yaman açık yer bulursam kız arkadaşıma hediye alıcam. Arya Leyla'yı arar, olmuyor kaçtı gitti der. Leyla, bu gün son gece, göster marifetlerini o çocuk bana lazım. Leyla, ne oldu beğenmedin mi? Arya, yoo çok tatlı çocuk, beğendim. Leyla, hadi, güzel haberlerle dön bana. Orkun Leyla'ya, o arkadaşın inşallah bir işe yarar.

Ekran AlıntısıMD68.22

Orkun Mira'yı arar, geç açar. Mira ile buluşup, konuşmak ister. Sonsuz bir barış için konuşup, özür dilemek ister. Yarın akşam kulüpte buluşalım. Annenin kaçırılması ile ilgili söylemek istediklerim var deyince, Mira kabul eder.

Ekran AlıntısıMD68.23

Ali bir köşede müzik dinler. abisi Aras hayrola bir derdin mi var diye sorar. Aras sabahki kız meselesini sorar. Ali ben vazgeçtim abi, o kız bana göre değil. Aras bir şey mi oldu diye sorunca, erkek arkadaşı var. O mu söyledi, Ali o benimle bir şey konuşmuyor ki. Ben de mahalleye yeni geldi diye ilgileniyordum. Bendeki can sıkıntısı. Aras, sevgi dediğin iki günde de olur, iki senede de, haydi toparla kendini.

Ekran AlıntısıMD68.24A

Yaman yatmadan Mira'yı arar, telefonu sessizde olduğu için açmaz. Yaman, üstünü çıkartır yatar. Arya iş başındadır, süzülür gelir, Yaman'ın yatağına girer. Yaman nasıl olsa çıplak, yanına yatar poz poz resimlerini çeker. Yaman o sırada rüyasında Mira'yı görür, sarılır, öper. Aninden uyandığında yatağında Arya'yı görür.

Ekran Alıntısımd68.20c Ekran Alıntısımd68.20b

Yaman aniden ne diyorsun, ne saçmalıyorsun diyerek yataktan fırlar. Arya, yarın gidiyorsun güzelce vedalaşmak istedim. Senden hoşlanıyorum. Yaman, tövbe, tövbe çık git yataktan diyerek kovalar.

Ekran Alıntısımd68.20d

Yaman sabah alır bavulunu Arya'ya hoşça kal bile demeden çıkar gider. Arya çektiği resimleri bakar.

Ekran AlıntısıMD68.27A Ekran AlıntısıMD68.27

Sedef'in uykusu kaçar, hava almak için bahçeye çıkar. Orkun'un Sude Hanımın evine girdiğini görür.

Ekran AlıntısıMD68.25

Bahçe kenarına yaklaşır, konuşmalarını dinler. Sude, kızım ne isterse onu yapsın. Mira'yı rahat bırak. Aramız kötü oldukça, hayatına müdahalem de sınırlanıyor. Sen de sonunda kazançlı çıkacaksın, araplarla yaptığın anlaşmayı unutma. Orkun, daha hiç bir şey imzalanmış değil, Asım Bey şüphelendiği zaman her şey biter. Sude, şüphelenmeyecek, sen anlaşmanı yap, dairelerini sat, paranı al, gerisini Asım düşünsün. Mert, yukarıdan teyzesini görür, ne yapıyorsun orda. Sude fark edince Mert teyzesine su getirir misin bana diye seslenir. Sonra da Orkun'un çevirdiği fırıldakları tartışırlar.

Ekran AlıntısıMD68.28

Yaman abisine gelir, Kenan ne oldu valizinle geldin, Yaman Arya'dan kaçtım der. Kenan Yaman ile dalga geçer, dönünce Mira'dan madalyanı al. Yaman, sen kendi dalgana bak. Kenan, burada her şey kontrol altında, bende işlem tamam.

Ekran AlıntısıMD68.29

Mira'nın internet satış listesine koymak için Eylül, Mira'nın poz poz kıyafetlerini çeker. Sude Eylül'lerin evine gider, orada Nevin Hanım ile karşılaşırlar. Sude, senin derdin benimle, kızımı üzme, Yaman'la aralarına girme. Çünkü onların bir geleceği var. Oğlun da iyileşmiş, her şeyin sorumlusu olarak bana lanet et, sana yalvarıyorum, çocuğumu üzme. Nevin Hanım; Çocukların olduğunu hatırladın demek, neyse bu da bir şey der ve gider.

Ekran AlıntısıMD68.30

Yaman Mira'yı arar, Kenan ile beraberim hastanede der. Bu gece bir kaç saat telefonum kapalı olabilir diyerek düşüncesiz bir laf eder. Sonra da toparlar, Kenan'da bir kaç saat izin aldım, sinemaya gideceğim.

Ekran AlıntısıMD68.31B Ekran AlıntısıMD68.31A

Mira da işimiz bitince de kulüpte Eylül ile yemek yiyeyeceğiz. Mira da yalan söyler, Orkun ile yiyeyeceğiz diyemez. Kenan kardeşi Yaman'a teşekkür eder. Ben senin geleceğini yok ediyordum ama, sen insanlık konusunda abine fark attın. Aralarında duygusal anlar yaşarlar. Kenan, sarılır kardeşine. Sonra da gelen hemşireye İngilizce olarak, abim sana emanet der.

Ekran AlıntısıMD68.32

Kenan, okulunu ihmal etme, bursun devam etsin. Kenan Mira'ya selam söyle der ve bir daha sarılırlar.

Olcay Hanım Mert ile Uzay'a güzel haber verir. yayın kurulu kitabınızı onayladı, çizgi romanınızı basıyoruz. Olcay Hanıma teşekkür ederler, hiç pişman olmayacaksınız. Sevinçten yerlerinde duramazlar. Akşama da parti yapılacaktır.

Ekran AlıntısıMD68.33

Leyla Arya ile konuşur, Arya niye böyle bir şey yapıyorsunuz? Leyla, şaka sadece, eğlenicez. Arya, çok ağır bir şaka. Leyla, sen o resimleri koy hesabına, Ya-Man diye yaz der. Arya, bu oğlan çok seviyor sevgilisini,  yazık olur!

Asım Bey, Orkun'a büyük bir kazık atmıştır. Kızına, gözünü dört açtığın için seni tebrik ederim, bravo der. Sedef, bundan sonra Sude'nin evinin etrafında neler dönüyor, gözümü kırpmadan izleyeceğim. Asım Bey, ava giden avlanır. Ben paramı aldım çıktım işin içinden, gerisini Orkun Efendi düşünsün.

Ekran AlıntısıMD68.34

Mira, hamilelik için kan verir. Test sonucunu da acil almak ister. Orkun lokelde Mirayı beklemeye başlar. Romantik bir ortam için, ışıkları kıstırır.

Mira, deniz kıyısında bir banka oturur, elinde test sonucu yaşlı gözlerle seyreder. Sonra da kağıdı parça parça yırtar, atar.

Ekran AlıntısıMD68.35B Ekran AlıntısıMD68.35

O sırada telefonu çalar, arayan Eylül'dür. Yemekte misin diye sorar, ben de Mert'in partisine gidiyorum. Mira partiye sen de gel, yoksa gönül koyarım.

Eylül partiye gider, Olcay hanım ile Mert tatlı sohbet halindedir. Olcay hanım lavaboya girince peşinden gider. Ve orada Olcay hanım ile tanışırlar. Olcay hanımın bayan olması Eylül'ü sinirlendirir.

Ekran AlıntısıMD68.36

Dışarıda bu konuyu tartışırlar. O sırada gelen Uzay Eylül'e kelebek deyince, Mert bana bak sen ona kelebek diyemezsin. Eylül, sen beni Uzay'dan kıskanıyorsun, çifte standart bu. Mert ile Uzay arasında tartışma büyür. Mert, sen Olcay'ı asılıyorsun. Mert dayanamaz, yumruklarına sıkar, Uzay'ın çenesine okkalı bir yumruk atar. Uzay'ı yere düşer.

Ekran AlıntısıMD68.37

Bu defa Mert ile Eylül kavga ederler. Mert, sen buraya davetsiz geldin beni zor duruma düşürmeye çalıştın. Eylül, biner arabasına basar gider.

Orkun beklerken hastanedeki kan alan, Kenan'ın kanını değiştiren hemşire çıkar gelir. Orkun çok sinirlenir. Aras, bir paparazi muhabiri gibi fotoğraflarını çeker, kaçar. Orkun ne yapıyorsun sen diyerek peşinden koşar.

Ekran AlıntısıMD68.38

Mira hala bankta oturuyordur. Telefonu çalar, arayan Yaman'dır. Mira, canım diye açar, Yaman, prenses. Mira, keşke burda olsaydın, daha mutlu olurdum. Bugün ilk kez sık sık konuşmamıza rağmen, aramızdaki mesafenin uzun olduğunu hissettim. Yaman, mesafeler bizim aramıza giremez Prenses. sen yeter ki dile, ben o an senin yanında olurum. Mira, döner bakar Yaman tam arkasında.

Ekran AlıntısıMD68.39

Mira kalkar, koşar Yaman'a sarılır. Öper, koklar. Ağlar, benim için geldin.

Ekran AlıntısıMD68.40

Sonra aldığı bebeği gösterir. Mira çok özledim, Yaman, ben daha çok .

Ekran AlıntısıMD68.41

O sırada Mira'nın telefonuna mesaj sinyali gelir. Mira bakar, Yama da döner bakar.

CCRQCgTUMAEG8YF

Ve 68.bölüm burada sona erer.

Ekran AlıntısıMD68.SON

Mira, bu resimleri görünce ne yapacak, Yaman'a kovuştu ama. Gelen Almanya macera resimleri çok çirkindi. Orkun'un bu kötü oyunu aralarını gene açacak gibi duruyor. Haftaya hep birlikte dananın kuyruğunun nasıl koptuğunu göreceğiz.

Ay Yapım'ın bu güzel dizisinde Serenay Sarıkaya ve Çağatay Ulusoy'un Mira & Yaman açkı çok güzel gidiyordu. İnşallah gelen bu düzmece dev dalganın etkisi fazla uzun sürmez, durum hemen ortaya çıkar.

Medcezir'in Haziran ayında sezon finali mi, yok sa final mi yapacağı hakkında netlik yok. Ay Yapım'dan ve Ece Yörenç'ten bir açıklama gelmedi. Ama bana göre Medcezir, üçüncü sezon da da devam edecektir.

Saygılar ve sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

 

Not: Görseller tarafımdan diziden ve Medcezir resmi twitter sayfasından alınmıştır.

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..