Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Mehmedim, şehidim ve gazim

VATAN SEVGİSİ RUHLARI KİRDEN KURTARAN EN KUVVETLİ RÜZGARDIR (M.K.ATATÜRK)

Merhaba Kardeşlerim; Merhaba şu anda makamından bizi izleyen Şehidim;
Bundan senelerce önce ben de o bölgedeydim, vatanım için hizmet etmeye çalışanlardandım. Evet, o zamanlar o güzel mertebeyi bana Hak nasip etmedi, bu etmeyeceği anlamına da gelmiyor; biliyorum. Sizinle yaşadıklarımı paylaşmak istiyorum müsaade ederseniz... :=)

Kardeşlerim şöyle bir an gözleriniz kapatın. İşyerinizde beraber çalıştığınız insanları gözünüzün önüne getirin, hele hele en çok sevdiğiniz arkadaşınızı canlandırın gözünüzde.

Bu arada gözünüzü açın ve O'nu ne kadar sevdiğinizi düşünün!
Sonra tekrar kapatın gözünüzü. canlandırmaya devam edin.....
.
.
.
.
Sonra O arkadaşınızın vurulmuş kanlar içinde yatışını ve kucağınızda size tebessüm edişini, dudaklarından dökülen son şehadetini mırıldanışını düşünün. Bitmedi, O'nun sevdiklerine ve ailesine O'nu kaybettiğinizi söylemek zorunda kaldığınızı düşünün, neler hissediyorsunuz şimdi? Duygularınızı benimle paylaşınız!

İnanın dostlarım; yazacaklarınız, oradaki askerlerimizin şehitlerinin arkasından hissettikleridir.

Sanılmasın ki şehidin sadece ailesine o ateş düşüyor, oradaki silah arkadaşları da ailesi kadar şehidine yanıyor, ama ağıtlarını sizler duyamıyorsunuz; çünkü karşınızda ağlayamıyorlar, sizler daha da üzülmeyesiniz diye.
Onlar o yiğitler vatanlarını ve siz vatandaşlarını böylesi bir sevgiyle seviyorlar; VE BU NEDENLE DE GERÇEK SEVGİYİ HAK EDİYORLAR....

 
Toplam blog
: 13
: 658
Kayıt tarihi
: 26.10.07
 
 

Erzurum, 1964 doğumluyum. Emekli subay, Mak. Müh. ve Uzm. Psk. danışmanım. Bir özel eğitim ve rehabi..