Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '11

 
Kategori
Dostluk
 

Mektup..

Mektup..
 

Bir mektup aldım arkadaşımdan bana nasılsın demiş.. nerelerdesin demiş..

Önemli mi arkadaşlık size bırakıyorum.. mektup şöyle!..

* Mektuptaki sözcükler bana hitap edilmiş Karadenizlli olmam sebebiyle.. o yüzden sözcüklerdeki şiveler..

"Arkadaşum nasulsun?.. iyimisun?.. iyi olmanu dilerum... sana söyleyeceklerimi bu mektupla belgelemek isterum.. Ha bu mektup yalnuzca sağa değuldur bilesun.. sen çıktın karşıma daa!.. daha ne diyeyum.. Kaç yıllar geçtu daaa!.. hiç kimsa neler yapayaruz demedu!.. haa ben diyeyum demeyeceğum.. herkesler demeli..

nasilsun önce.. sonra yenidan nasilsun?.. bu ikinci nasilsun çok önemlidur bilesun!..

ikinci nasilsuna geleyum!..,

kaç yıllar oldi!.. bilesun ikinci nasilsunu çözmeyelu!.. sıradan birinci nasılsın dedi herkes, herkese

benim nasilsunum ikincidur bilesun..

bir çok insan var çevrende bilurum..

ha bu ikinci nasilsun nedir daaa diyecek!..,

onlara söyleyesun!..

anlarsan elbette ikincu nailsun nedir diye..,

uzatmeyayum arkadaşum..,

ikinci nasilsinu en iyu anlayacak sen sin daa!

bitireyeyum mektubu..

sana düşer ikinci nasilsun ne demek?

bakiyorumda Milliyet kazetesinde yazılar yayinliyorsun..

ee işte bir cevap yaz uşaklara ikinci nailsun ne demek diye...

Mehmet kardaşum her insan sorar değil mi birbirine nasılsın diye..,ya ikinci soruş nedir, ikinci kere kim sorar birbirine.. sorum odur kardaşum.. ikinci nasılsın ne demek? mektubuma cevap beklerim.. kal sağlıcakla"

 

 

 
Toplam blog
: 4
: 198
Kayıt tarihi
: 12.10.11
 
 

AÖF İşletme Mezunuyum. Özel bir Şirkette Muhasebe sorumlusuyum. ..