Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '12

 
Kategori
TV Programları
 

Melis Kıvrak da Jüri Kurbanı bir ‘ O Ses ‘ … : ” O Ses Türkiye ” – 01/10/2012

Melis Kıvrak da Jüri Kurbanı bir ‘ O Ses ‘ … : ” O Ses Türkiye ” – 01/10/2012
 

Hadi canım sen de Hadise … Şimdi ne demek Melis Kıvrak için söylediğin sende 3 ayrı tür için kaliteli 3 ayrı tonda ses var, ben bunları fark ettim… Ama hepsi bir arada olduğu için dönmedim… Bu nasıl olabilir ki?.. Demek ki kızda yetenek var ve bana göre kesinlikle ses rengi muhteşem… Ama öyle bir bahane bulmalıyım ki onu elememizi haklı kılsın ve hiç kimse bir şey diyemesin… Çok üzüldüm Melis ‘ in yarışmadan kopup gitmesine ve yeteneğinin harcanmasına… Hadise ‘ de sudan sebeplerle yetenek budayan jüri üyeleri arasına girmeye başardı… Kutluyorum kendisini ve başarılarının devamını diliyorum… Umarım gelecek haftalarda benzer türden içimizi yaralayan elemelerle çok karşılaşmayız… Sen onlara bakma Melis Kıvrak bana göre son derece başarılıydın ve halk da seni sevdi… Canın saolsun ve hayatta yolun açık olsun… İşte o harika performansın video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

Yazımın ana linki...

Editörüme: Yazımın ana sayfa linkini, okurlarımın benzer türden yazılarıma ulaşabilmeleri için tıklanabilir halde bırakırsanız çok memnun olurum... İyi çalışmalar dileğimle... Saygılarımla... 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..