Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '12

 
Kategori
TV Programları
 

Türkiyemin Kralısın be Çağrı Emrah Yıldırım … ( Part 2 ) : ” O Ses Türkiye ” – 01/10/2012

Türkiyemin Kralısın be Çağrı Emrah Yıldırım … ( Part 2 ) : ” O Ses Türkiye ” – 01/10/2012
 

Neyse, anılarımız son derece keyifli olsa da, en yeni performansıyla da ortalığı ayağa kaldırdı ve hem bütün jüri üyelerini hem de tüm seyircileri varlığıyla mutlu etti… Kıyasıya bir çekişme başladı O‘ nu takımlarına alabilmek için jüri üyeleri arasında… Aman Allahım, kalkıp utanmadan Hülya Avşar Çağrı‘ yı benim o diyerek takımın da istemesin mi… Herhalde dedim şaşırmış, ya da ne yaptığını bilmiyor Avşar kızı… Bir kere insana hangi yüzle istiyorsun diye sormazlar mı… Özür dile de konuşmaya gir, ben yaptım bir delilik de demezler mi… Yok efendim ne demek… Tüm özgüveniyle Hülya Avşar yine sahnede… Her tür taktiği denedi Çağrı‘ yı kaptırmamak için diğerlerine… Ama nafile bir daha aynı hatayı yapar mı Çağrı Emrah … Hemen laflarını bir bir yedirerek Hülya Avşar ‘a tercihini bence de en doğru seçim olan Murat Boz ‘ dan yana kullandı ve şimdiden yarışma sonundaki finali garantiledi ve tüm önceki turları cebine koydu… Ne diyeyim sevgili Çağrı , yazımın başında da kısa ve öz bir biçimde söylediğim gibi ‘ Türkiyemin Kralısın Be Adamım ‘… Yürü kim tutar seni…. İşte o enfes performansının video linki ve jüri üyelerinin kıyasıya savaşmalarının özetinin video linki… Kimseyi umursamadan tadını çıkar o eşsiz başarının…. Sen hepsini hak ediyorsun…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

Yazımın ana linki...

 

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..