Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Meltem Kaçtı Gözlerime

Meltem Kaçtı Gözlerime
 

Kaynak:İnternet


Bir meltem borçluydun bana,
Hani, hatırlarsın,
Hafiften üşümüştüm,
Beyaz hırkam kaymıştı
Hafifçe omuzlarımdan,
Parmaklarınla ısıtmıştın da,
Yaşlı martılar ısınsın bırakalım da hırkanla
Nasıl olsa ben hep yanındayım
Demiştin ya
Hani gülümseyerek melteme bakıp
“Üşütemezsin sevgilimi güzelim”!...

Mumlarım söndü…

Omuz başlarım yüce dağlar başı
Karlı…

Ellerin…

Geçtim, hani nerede o okyanus gözlerin?

Ya gülüşün…

Bin meltem sunmuştun,
Bir melteme razıyım
Dokun hadi bir kez daha…

Martılara kıyamadığım beyaz hırkamı
Örttüm omuzlarına,
Rahat uyu sevgilim
Üşüdüğümde toprağına geleceğim…

Meltemlere karışacak dualarım
Gevreklerinle beslenen martılar
Uçuşacaklar üzerimizde
Ve…
Viran bir meyhanede çalacak
“Geç buldum çabuk kaybettim…” şarkısı
Sarhoş naralar eşliğinde…

Sahi…

Bir de meyhane sözün vardı
Sevgilim…

Hiç yakıştıramadım
Sözlerini tutmadan
Nereye böyle?

Yok, ağlamıyorum, üzülme,
Yalnızca meltem kaçtı gözlerime…


Gülgün Karaoğlu
Haziran,12/08

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..