Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Menopozla randevu

Menopozla randevu
 

Başa dönmek istiyorum...
en başına
İlk soluduğum ana
ve
Yeniden büyümek istiyorum
büyümek istediğim gibi büyümek,
dilediğim yolda yürümek,
dilediğim sözü söylemek,
dilediğimi sevmek,dilediğimle sevişmek
başa dönmek istiyorum
en başına...
İlk soluduğum ana...
keşke bir şansım daha olsa...
ama şimdiki aklımla.

Hayat nedir ki? bir sürü problem, hatalar kaygılar, korkular ve de tercihler...içinde bir tutam da mutluluk.
Ne iyi oldu da şu blog sistemini kurdular, değilse duygu ve düşüncelerimizi paylaşıp arkasından ahkam kesmeyi nasıl yapacaktık?

Şöyle geriye dönüp yazılarıma baktım da bol keseden ahkamlar kesmişim.Hayatın iyi geçmesi için önerilerde bile bulunmuşum. Kel başa şimşir tarak misali, yazmış da yazmışım. Peki bu yazdıklarımın hangisini kendimde uygulamışım?

Hepsini demeyi çok isterdim ama ne yazık ki diyemiyorum. Öyleyse neden yazdım diye kendime sordum. Belki benim beceremediklerimi okuyanlar becerir diye.Yani tamamiyle kamu yararına dermişim:) Ama doğru...

İnsan ruhu doyumsuzmuş, kolay kolay tam anlamıyla mutlu olamıyor. Birgün kendisini çok mutlu eden bir olay, başka bir gün sıradanlaşabiliyor.

Bu aralar sanırım yine depresyondayım, hayat bir gariplikler yumağı gibi karmakarışık... Ne istediğimi bilmiyorum, ağzımın tadı bile değişik en sevdiğim şey çikolata, o bile yavan geliyor. Beynimin üstüne sıcak bir tuğla ile bastırıyorlar sanki, ya batırılan iğnelere ne demeli?

Off off nerede mutsuz edici birşey varsa beni arayıp buluyor. Yaşamak için sebebim kalmamış gibi...herşeyim var ama hiçbirşeyim yok.

Çıkıp dışarı biraz yürümek lazım, arada da koşmak belki... iyi gelir mi acaba?

Bakmayın bu halime önemli birşey yok, sadece "menopozdayım"

Uzmanlara göre 3 s çok önemliymiş, bu dönemlerde;
1- Spor
2- Sex
3- success ( başarı, beynin işlevsel tutulması için gerekli girişimler) menapozla kadınlık bitmiyor, doğurganlık bitiyor ve bu bitiş de biz kadınları olabildiğine özgür bırakıyormuş.

En azından bunları öğrenmek de beni biraz rahatlattı.
Sevgimle...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..