Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Merak İyi Değil mi?

İki yıl corona salgını döneminde korunma tedbirleri bağlamında topluma yararlı olanlardan en önemlilerden biri de insanların tokalaşması ve öpüşme yasaklamalarıydı.

Azizim anadolunun bazı yerlerinde sevgiyi ifade etmek adına erkeklerin yanak yanağa öpüşmelerini anlarız ama dudak kenarlarından öpüşüldüğünü biliyoruz. İki yıl aradan sonra bu alışkanlık terk edildi mi diye soracak olursanız, pek sanmıyorum derim. En güzeli en doğrusu insanların samimi ve içten sarılmasıdır.

Salgın döneminde insanların kapital'e bakış açılarının değişmesini çok isterdim doğru söylemek gerekirse ama bu konuda bir arpa boyu dahi yol alamadıklarını görmekteyiz. İnsanlar hala kapitali bir amaç edinerek yaşamlarını sürdürmeye devam etmelerine üzülüyorum açıkçası zira kapital amaç değil yaşam aracı olarak düşünülmesi gereken bir durum olduğunu düşünenlerdenim.

Bırakınız amaç edinmeyi kendine zarar verdiğinin farkına varmayı, insanların çoğu başkalarının ne kazandığına ne kadar taşınmaz mala sahip olduğunu merak eder dururlar. Rahatsız olurlar 'acaba fazla varlığa mı sahip veya benden az varlığa mı sahip' diye mutlaka öğrenmek isterler.

Size öyle sorular sorar ki bu tipler, varlığınızla ilgili soruyu sorar, sonra kendi kendine tüm aritmetik hesaplarını yaptıktan sonra varlığınızın kapital karşılığını noktası virgülüne kadar karşınıza çıkarır. Oysa siz onun malını mülkünü hiç mi hiç merak etmiyorsunuz..

Geçenlerde bir arkadaşımın daveti üzerine yanına gittim. Hoş muhabbet arasına dolaylı şekilde tarafımla ilgili maddi konularla ilgili soruları sordu cevap vermek istemedim ardından topladı çıkardı böldü çarptı hesabımı çıkardı, üzüldüm.

Üzüldüm çünkü uzaklaştırdı beni kendisinden.

Siz siz olun fazla meraklı olmayınız!

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..