Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Mutluluğun İpucu Budur!

'Mutlu olmak ne demektir? Nasıl mutlu olunur? Mutlu olmanın yolu evlenmekten mi geçiyor? Mutluluğun süresi var mı yoksa sürekli devam eden bir duygu mudur? Maddi güç mutlu olmanın anahtarı mı?' gibi benzeri sorular sorarız zaman zaman kendi kendimize veya arkadaş arasında sohpetlerimizde..

Günümüzde insanların bazıları varoluşumuzun amacı sadece maddi kazançlara kazanç katmak olduğuna inanarak bir yaşam biçimi olarak kabül eder ve mutluluğu oralarda aramaya başlar, 'ne kadar maddi güce sahip olursam o kadar mutlu olurum' mantığıyla yaşamını sürdürmeye çalışır..

Son derece yanlış bir mantık, yanlış bir düşünce!

Mutlu olmanın yolu ne evlenmekten geçiyor ne maddi güce bağlıdır ne de sürekli devam eden bir duygu durumudur.

Kısa sürelidir mutluluk. Bir şey başarırsınız veya bir şey elde etmek için çalışır elde edersiniz mutlu olduğunuzu hissedersiniz bir süre ve bir süre sonra sona erer. Sürekli mutlu olunmuş olsa ve devam etmiş olsa insan mutluluktan boğulurdu.

Bana göre mutluluk küçük ayrıntılarda barınan çok çok büyük bir duygu durumudur.

Sizlere bugün yaşamış olduğum bir durumu aktararak kanıtlamaya çalışacağım nasıl küçük ayrıntılarda gizli olduğunu ve mutluluğun kısa süreli olduğunu.

İçinde bir miktar türk lirası ve bir çok banka kartları ile bir ülkenin ataşesini belgeleyen kimlik kart bulunan cuzdan buldum ve ilgili konsolosluğa giderek sahibine teslim ettim tercumanı aracılığıyla. İsrarla bahşiş niyetine tarafıma teklif edilse de kabül etmedim fakat ataşenin bana teşekkürleri hem beni tarifi mümkün olamayan mutluluğu yaşattı hem de kendisinin mutluluğu gözlerinden okunuyordu. Ayrılırken polis memur görevlilerin 'ülkemiz adına teşekkür ederiz' söylemleri beni daha da mutlu etti.

Gün boyu yetti bana o mutluluk.

Gerçekten çok farklı bir mutluluk. Anlatılamıyor yaşanması gerekiyor.

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..