Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '15

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Merhaba kış. ben Ağustos böcüğü Burcu...

Merhaba kış. ben Ağustos böcüğü Burcu...
 

Yeni cicilerim espadrillerim... Hoşgeldin, ayaklarıma sefalar getirdin :)))


Yaza kendimizi adepte edene kadar aylar birbirini kovalıyor, sonbaharın hafif esintisiyle yavaş yavaş kışa merhaba diyoruz. Ruh halimizle birlikte, giydiklerimiz de değişiyor. Sizi bilmem ama ben bir Ağustos böcüğüüüüüü olarak, kışın kara kışıyla, kara kaşıyla hiç aram yok. Anlayacağınız 3 mevsimsel döngü içinde koca bir yılı geride bırakıyorum :) Demem o dur ki, yazın mirasçısı sonbaharın kıymetini bilelim. Dolabımda yazdan kalma, pembeler, yeşiller, kırmızılar, beyazlar en çok da kışın göz kırparlar bana... Önü açık ayakkabılar, renkli stilettolar ve vazgeçilmezim spor ayakkabılarım. Bugün koleksiyonlarımın arasına yeni bir cici daha eklendi... Hoşgeldi, ayaklarıma sefalar getirdi. Topuklu ayakkabıların kalbimizdeki yeri ayrı ama espadrillerin rahatlığını hiçbir şeye değişmem.?

 
Toplam blog
: 8
: 410
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

Tv Presenter / Editor Atv Avrupa Ekopazar Programı Sunucusu- İKÜ Güzel Sanatlar Fakültesi İletişi..