Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Mersin Polisinden eğitime destek...

Mersin Polisinden eğitime destek...
 

Mersin Emniyeti,kutsal bir çalışmaya daha imza attı.


Mersin Polisi, özel kurslara gitme imkanı bulamayan maddi durumu yetersiz öğrencilerin eğitimine destek vermek için örnek bir proje sürdürüyor.

Mersin Valiliği’nin koordinesinde, İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Polis Eğitim Merkezi ve İl Emniyet Müdürlüğü’nün ortak çalışmasıyla açılan SBS’ ye hazırlık kurslarında, 6., 7. ve 8.sınıflardan olmak üzere yaklaşık 760 öğrenciye kurs veriliyor.

Mersin Valisi Hüseyin Aksoy, İl Emniyet Müdürü Arif Öksüz eşliğinde Mithatpaşa İlköğretim Okulu’nda devam eden kursta incelemelerde bulunarak, öğrencilerle sohbet etti.

Konuyla ilgili olarak bilgi veren Aksoy, SBS’ ye hazırlık kursu veren eğitmenlerin, üniversitelerin Eğitim Fakültesi’nden mezun olup, öğretmenlik hakkı olmakla beraber polisliği tercih eden ve Mersin Polis Eğitim Merkezi’nde polis adayı olarak eğitim gören kişiler olduğunu hatırlatarak, 64 polis adayının bu projede görev aldığını söyledi.

İki okulun pilot okul olarak belirlendiğini ve kursa katılmak için müracaat eden çocukların okullara Valilik tarafından hizmete konulan servislerle taşındığını ifade eden Aksoy, çocukların kırtasiye ihtiyaçlarının ve ders arasında verilen küçük öğünlerin de yine Valilikçe karşılandığını söyledi.

Çocukların, geleceğe en iyi şekilde hazırlanmasının önemli olduğunu vurgulayan Aksoy, “Amacımız, çocukların daha iyi bir geleceğe kavuşması için onların eğitimine katkı sunmaktır. Proje kapsamında 80 bin TL’lik bir harcamamız oldu. Bu yıl Mart ayında bu kurslara başlayabildik. Önümüzdeki yıl Eylül-Ekim ayından itibaren planlayarak açacağız. Ekonomik durumu iyi olmayan aileler çocuklarını kurslara gönderemiyorlar. Bunu görerek böyle bir çalışma başlattık ve bugün hep beraber gördük ki öğrencilerimiz bu kurslardan çok memnun. Kendilerine hedef olarak belirli meslekleri şimdiden belirlediler. Çocukların, ortak talebi, gelecek yıllarda kardeşlerinin de bu kurslardan yararlanmalarının sağlanması oldu. Önümüzdeki yıllarda bu kursları daha da geliştirerek talep eden öğrencilere bu kursları vermeyi hedefliyoruz.”dedi.

Açılan kurslardan dolayı memnuniyetlerini dile getiren öğrenciler de, kendilerine sunulan bu güzel imkan için Vali Aksoy’a teşekkür ettiler.

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..